Gjest camillo Skrevet 14. april 2006 #21 Skrevet 14. april 2006 Bare en liten kommentar; jeg synes det er litt vel mye fokus på hvor viktig det er med en "symbolsk sum" for å være sikker på at kjøper er seriøs. Det er ikke alle som merker om de hiver 10 000 kroner ut av vinduet engang, så man kan aldri få forsikret seg om slikt.
Gjest Gjest1 Skrevet 15. april 2006 #22 Skrevet 15. april 2006 Bare en liten kommentar; jeg synes det er litt vel mye fokus på hvor viktig det er med en "symbolsk sum" for å være sikker på at kjøper er seriøs. Det er ikke alle som merker om de hiver 10 000 kroner ut av vinduet engang, så man kan aldri få forsikret seg om slikt. ← Nei, men i de fleste tilfellene tror jeg at en slik sum kan være avgjørende dersom man ikke får seg hund for å ha et kjæledyr. Dessverre er det flere grunner til å skaffe seg dyr enn det.
Respect Skrevet 15. april 2006 #23 Skrevet 15. april 2006 Forøvrig kan man ikke konkkurere med blandingshunder i agility osv. Grunnen er at man frykter at folk kan avle bevisst fram "den ultimate agilityhund". Og siden hundeorganisasjonene ikke lnsker noen bevisst avl på blandingshunder, kan de altså ikke brukes i konkurranser. Er dette en ny regel? Da jeg konkurrerte i agility og lydighet var det ofte blandingshunder med. Det eneste som skilte dem fra de renrasede var at de ikke kunne oppnå championat, fordi dette krever minst 2. premie i eksteriør.
Mrs. K Skrevet 15. april 2006 #24 Skrevet 15. april 2006 Tråden er delt. "Blandingshunder vs. renraseder hunder" ligger her Trille (mod)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå