AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Jeg blir 40 om 2 år og snakket litt med mamma i går om feiring. Jeg sa jeg vurderer å leie et lokale og invitere hele familien, kollegaer, venner, dette lokalet har flere leiligheter rett ved siden av om noen vil overnatte. Det ligger på fjellet, fin uteplass, fine rom. Kjøkken. Veldig hyggelig sted. Da sa mamma at om jeg skal be så mange og leie dette stedet kan jeg og samboer like så godt gifte oss. Vi har vært sammen i 7 år, men samboer er skeptisk til å gifte seg.(ikke noe jeg vil inn på i denne tråden). Begynte å tenke, er det rart å invitere så stort til en bursdag? Vil folk tenke det er rart? Hva hadde du gjort? Anonymkode: 7dd59...269
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden Nei det er ikke rart! Kjør på og lag akkurat den festen DU ønsker deg!! 🫶😀 Anonymkode: ca9df...054
Snok1 Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Begynte å tenke, er det rart å invitere så stort til en bursdag? Vil folk tenke det er rart? Hva hadde du gjort? Det er ikke rart. Jeg ville kommet. Det er jo en stor jobb. Er det noen i din vennekrets og/eller familie som også blir 40 som du kan feire med? Da kan dere dele arbeid, ansvar og kostnader.
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden Nei, det er selvsagt ikke rart. Det er da like stort å bli 40 som å gifte seg! Anonymkode: b30ff...7b9
AnonymBruker Skrevet 35 minutter siden #5 Skrevet 35 minutter siden Snok1 skrev (31 minutter siden): Det er ikke rart. Jeg ville kommet. Det er jo en stor jobb. Er det noen i din vennekrets og/eller familie som også blir 40 som du kan feire med? Da kan dere dele arbeid, ansvar og kostnader. Nei er i grunn ikke det. Mamma blir 70 og broren min 30 samme år men vi har liksom så ulik vennekrets og folk vi kjenner at det er unaturlig å samle det, og dette stedet er 2 timer unna dem, men like ved der jeg og samboer bor. Er helt sikker på at jeg ville fått hjelp til å ordne i stand og rydde etterpå, men klart det blir jo dyrt. Men jeg tenker litt at siden vi ikke skal gifte oss er dette en hyggelig anledning til å samle alle jeg er glad i og vil feire med. Bror til samboer giftet seg og hadde slektskapet i dette lokalet for noen år siden. Det er et veldig fint sted på fjellet. Anonymkode: 7dd59...269 1
sofie777 Skrevet 19 minutter siden #6 Skrevet 19 minutter siden Jeg fylte nettopp 50 og hadde en stor fest med familie og venner. Jeg er ekstremt singel, så jeg hadde ikke giftepresset på meg, men hadde denne festen fordi jeg ikke får en bryllupsfest. Alle fortjener en dag i livet der de blir rost opp i skyene og alt er perfekt! 1
AnonymBruker Skrevet 10 minutter siden #7 Skrevet 10 minutter siden Herregud, ja feir deg selv, så stort du vil!. Så stort og flott at du ikke trenger et bryllup, du trenger ikke dele din feiring med noen, så drit i bryllup. Jeg kommer! Vil feire ei sterk og flott dame. Hvor møter jeg opp! Anonymkode: 5b5fb...3df
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå