Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det hoper seg opp....og før jeg begynner på hagen, så må jeg ta litt inne. Flere som skal rydde /kaste/ sortere idag? Jeg har nå tatt badet, det ble en pose med søppel ; to aldeles utslitte kluter og et handkle, halvtomme shampo/såpe som jeg fylte over i en.Urinveistest, brukte qtips, handkremer fra Normal som var elendige, gamle duftpinner og duftelys...en full pose. Fascinerende og tilfredstilliende :) har en drøm om å ha det ryddig og ha færre ting, og er godt på vei...handler sjelden noe annet enn forbruksvarer. Hva er din motivasjon? Jeg elsker å få det ryddigere, og hører på podcast og koser meg aleine hjemme.

Anonymkode: 401f9...a01

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Veldig deilig å rydde i skap og skuffer. Har fjernet masse de siste ukene. 

Tar ett og ett skap.  Bare på kjøkkenet ble det en stor eske med ting vi ikke bruker. 

Leste et tips om å kaste 3 ting daglig. Praktiserer det. Kan være alt fra lokk til fuktighetskrem til utslitt klut

Anonymkode: 35fad...91b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Veldig deilig å rydde i skap og skuffer. Har fjernet masse de siste ukene. 

Tar ett og ett skap.  Bare på kjøkkenet ble det en stor eske med ting vi ikke bruker. 

Leste et tips om å kaste 3 ting daglig. Praktiserer det. Kan være alt fra lokk til fuktighetskrem til utslitt klut

Anonymkode: 35fad...91b

Takk for svar. Ja, det er deilig. Skal jammen meg begynne å praktisere det jeg også. Har noen gule påskelys i stearin som jeg har hatt i over ti år, rydder skuffene og tenker at de skal jeg bruke neste år, men det blir sjelden. Samme med noen konjakkglass jeg arvet for ti år siden, tørker støv av de, men har aldri brukt de - liker ikke konjakk engang :) Gler meg til det minker med ting som tar energien min. ts

Anonymkode: 401f9...a01

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...