Gå til innhold

Sikring av balkong - katt

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sett på slike stolper som kan kjøpes i dyrebutikk med bue på toppen, men de er ganske dyre. Jeg kan ikke bore i taket på balkongen. Er det noen som har noen tips til alternative løsninger for oppfesting av netting på balkong for å sikre katten en trygg luftetur ute. PS. Katten er er innekatt, og forblir det. Så ikke nødvendig å svare med "slipp katten ut"

Anonymkode: c53e6...856

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg har sett på slike stolper som kan kjøpes i dyrebutikk med bue på toppen, men de er ganske dyre. Jeg kan ikke bore i taket på balkongen. Er det noen som har noen tips til alternative løsninger for oppfesting av netting på balkong for å sikre katten en trygg luftetur ute. PS. Katten er er innekatt, og forblir det. Så ikke nødvendig å svare med "slipp katten ut"

Anonymkode: c53e6...856

Det finnes utallige løsninger, men det kommer helt an på hvordan balkongen din ser ut. 

Anonymkode: 8d872...a0a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

PS. Katten er er innekatt, og forblir det. Så ikke nødvendig å svare med "slipp katten ut"

Dyreplageri. Katter er naturlig utedyr

Anonymkode: 12158...57b

AnonymBruker
Skrevet

Fjærbelastet gardinstang som stolper, f.eks.? Rundstokker stripset fast og feste nettingen i dem? 
Vanskelig å svare når man ikke vet hvordan det ser ut. 

Anonymkode: 92288...4c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...