Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, 

jeg er gravid i uke 6 (5+1). Går på Lutinus x3 til dagen. Har i dag hatt litt småblødning men som ikke har gått over til noe større. Men det kommer alltid litt på papiret, av og til ferskt blod, og av og til brunlig. Er det håp her? Jeg aner ikke hvor mye blod som kan være «normalt». Jeg leser at blødning er normalt, men ikke hvor mye som kan være normalt… 

finnes det noen solskinnshistorier her?🥺

Anonymkode: c3ec3...d27

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Blødde som om jeg hadde mensen (jeg blør ikke så mye under mensen da) fra jeg (tydeligvis ble gravid) frem til rundt uke 6 🤭.. Skjønte jo selvfølgelig ikke at jeg var gravid pga blødningene og var overbevist om at den dårlige formen var jernlagre ellernoe. Blødde også i første graviditet litt av og på helt frem til uke 24. (Her da mindre mengder blod og kun 5-6 enkelttilfeller).. 

Kan være mange grunner til og har gått fint med begge graviditeter 😊 Hos meg var det ulike grunner i de forskjellige graviditetene. 

Forstår det er veldig tøft,❤️ for meg var det en emosjonell berg og dalbane og vi har sikkert brukt over 13 000 tilsammen på private ultralyder bare for å forsikre oss om at alt er ok. Lite hjelp fra det offentlige her jeg bor iallefall. 

Anonymkode: d3891...c1a

AnonymBruker
Skrevet

Blødning forekommer, men om det er normalt vet jeg ikke. Det kommer an på hvem du spør- noen er heldige og hadde blødning hvor alt gikk bra, andre (som meg) hadde blødning og det endte i SA. Ingenting å gjøre fra eller til, dessverre, bare ta tiden til hjelp. Håper det ender godt!:klem:

Anonymkode: 786a3...cfe

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei, 

jeg er gravid i uke 6 (5+1). Går på Lutinus x3 til dagen. Har i dag hatt litt småblødning men som ikke har gått over til noe større. Men det kommer alltid litt på papiret, av og til ferskt blod, og av og til brunlig. Er det håp her? Jeg aner ikke hvor mye blod som kan være «normalt». Jeg leser at blødning er normalt, men ikke hvor mye som kan være normalt… 

finnes det noen solskinnshistorier her?🥺

Anonymkode: c3ec3...d27

Hei 🙂

Jeg har hatt blødning i 3 svangerskap. (Har 5 barn). 

Første gang rant det rundt uke 8 tror jeg,men blødningen stoppet. Blødde litt i 1 uke. Dette svangerskapet gikk bra. 

Andre gang fikk jeg kramper og fossblødning i uke 12. Det viste seg at dette var en missed abortion. Fosteret hadde sluttet å utvikle seg rundt uke 8 - 9. 

Tredje gang hadde jeg småblødninger fra uke 8 til uke 16. Dette svangerskapet gikk bra. 

Selv om det har gått godt 2 av 3 ganger hos meg, så er det ingen indikasjon på hva du kan forvente deg. Du må ta kontakt med helsepersonell / få sjekket deg med ultralyd. 

Anonymkode: c1f7f...d8f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde blødninger helt frem til babyen ble født. Hadde tre tilfeller der jeg trodde jeg hadde spontanabort pga mer kraftig blødning. Ungen var helt frisk og det ble konkludert med at jeg hadde lettblødende livsmorhals.

Krysser fingrene for deg.  

Anonymkode: 5803d...a59

AnonymBruker
Skrevet

Hvis blødningen er uten smerter så er det som oftest ufarlig, hvis du får smerter og blødning så kan det være tegn på spontan abort. Men er ikke unormalt å blø i første trimester. 

Anonymkode: d58a9...283

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...