Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner jeg irriterer meg ganske kraftig på folk som byr på ting på Finn.no under prisen som er satt også forventer ekstra «service» i etterkant. Maser om når man skal sende pakken (det er satt en frist og den forbeholder jeg meg retten til å forholde meg til) eller mas om man kan sende på nytt fordi et noldus ikke har klart å få pakken ut av pakkeboksen. Ikke mitt problem og også her hadde personen fått varen til under satt pris. Kjenner veldig på at det er kjøpers marked på Finn for tida. Man får null og niks for det man selger og de som kjøper blir bare frekkere og frekkere. Spør om man kan levere, eller om man kan sende pakken allerede i morgen tidlig… til og med ting man gir bort gratis er det mas om man kan levere eller om man kan betale frakten for å sende det til dem. Eller så henter dem det ikke i det hele tatt…

er det bare meg som er sur? Jeg gidder snart ikke selge noe på finn lenger. Kommer heller til å slenge det i søpla. Flere?

Anonymkode: 053e6...4b7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er en kjipt utvikling begge veier. J De 2 siste gangene jeg har bestilt ting har jeg fått klær med flekker som jeg ikke ser før jeg tar på meg tøyet, drit irriterende… jeg går alltid over varene jeg selger for å forsikre meg om at varen ikke er ødelagt. For halv pris ønsker jeg ikke permanente flekker. Har opplevd å få tilsent bukse som er en annen modell enn vist på bilde, bukse som var lagt opp uten at selger opplyste om det osv. Fremover blir det nok mer brukt shopping i butikker. Er lei useriøse selgere og kjøpere. 

Anonymkode: 158bb...c5f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...