AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #1 Skrevet 21 timer siden Vaska gulvet med en kopp som lukta veldig fælt og føler jeg reagere på lukten får ikke vaske over igjen. Sp må bare vøre sånn. Hvor lang tid tar det før lukta forsvinne ? Anonymkode: b4d38...305
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #2 Skrevet 20 timer siden Forstår ikke helt hva du mener, men hvis du åpner vinduene og lufter vil en lukt forsvinne raskere. Anonymkode: a211d...948
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Skrevet 2 timer siden Å tro at resten av verden forstår din dialekt, det er omtrent amerikansk MAGA-nivå av selvsentrering. Bare så det er sagt. Og jeg har en riiiimelig heavy dialekt selv. Tok meg noen sekunder å skjønne. Men de fleste leser at du vasket gulvet med en forbaska kopp 😆 Tragisk. Anonymkode: 2fda6...160 2
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Å tro at resten av verden forstår din dialekt, det er omtrent amerikansk MAGA-nivå av selvsentrering. Bare så det er sagt. Og jeg har en riiiimelig heavy dialekt selv. Tok meg noen sekunder å skjønne. Men de fleste leser at du vasket gulvet med en forbaska kopp 😆 Tragisk. Anonymkode: 2fda6...160 Skrivefeil . Mopp. Anonymkode: b4d38...305
AnonymBruker Skrevet 48 minutter siden #5 Skrevet 48 minutter siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Skrivefeil . Mopp. Anonymkode: b4d38...305 Aha. Det er mange dialekter som bruker ordet "kopptue" som klut/kjøkkenhåndkle. Trodde det var noe slikt og i tillegg forkortet. Da beklager jeg frustrasjonsutbruddet mitt! Anonymkode: 2fda6...160
AnonymBruker Skrevet 45 minutter siden #6 Skrevet 45 minutter siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Aha. Det er mange dialekter som bruker ordet "kopptue" som klut/kjøkkenhåndkle. Trodde det var noe slikt og i tillegg forkortet. Da beklager jeg frustrasjonsutbruddet mitt! Anonymkode: 2fda6...160 Null stress. Var et ganske dårlig skrevet innlegg 😆 Anonymkode: b4d38...305
AnonymBruker Skrevet 37 minutter siden #7 Skrevet 37 minutter siden hvorfor vasker du ikke moppen først hvis den lukter? Anonymkode: 7664d...1d7
AnonymBruker Skrevet 31 minutter siden #8 Skrevet 31 minutter siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): hvorfor vasker du ikke moppen først hvis den lukter? Anonymkode: 7664d...1d7 Dårlig skrevet innlegg. Det var en engangsvåtmopp med fæl parfyme/såpalukt Anonymkode: b4d38...305
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå