Gå til innhold

Hvor lenge penetrerer dere?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi penetrerer kun noen få støt - noen få minutt. Prøver ikke å drøye utløsningen fordi kona syns denne biten av akten ikke er mest givende. Dette er forøvrig siste del av akten, da vi må tørke av oss etterpå. Kan bli kosing etterpå, men blir ofte andre sysler. Hva er deres rutine? 

Anonymkode: 39766...b79

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg som kvinne elsker å ha han inne i meg, og nyter det stort. Det er hovedkosen for min sin del ved samleie. Selv når vi føler vi bruker lang tid så har det gått 7-10 minutter. Veksler mellom at han avslutter inne i meg, eller om jeg suger han etter jeg har fått et par vaginale orgasmer. 

Nå har vi sex hver dag da, det har kanskje noe å si. 

Anonymkode: 19a4c...e9a

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

I minst en halvtime, noen ganger i en times tid. Elsker å få vaginale orgasmer! Har heldigvis en mann som holder ut lenge😊

Anonymkode: c00a0...5b5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men oppnår dere vaginale orgasmer ved penetrering alene? Vi har kun oppnådd dette ved Pearly Gates posisjonen og at jeg håndstimulerer henne. 

AnonymBruker
Skrevet

Noen minutter. Ser ikke akkurat på klokka, men det er relativt kort. 5 mimutter tipper jeg. Holder vi på lenger klarer ikke mannen å komme. 

Jeg kan få vaginale orgasmer ved penetrering dersom jeg har fått orgasme ved hjelp av hender (hans eller mine) eller tunge først.

Anonymkode: 3f06c...ab2

Skrevet

Så lenge hun ønsker. Vi har ofte piv bare for kos og

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Vi penetrerer kun noen få støt - noen få minutt. Prøver ikke å drøye utløsningen fordi kona syns denne biten av akten ikke er mest givende. Dette er forøvrig siste del av akten, da vi må tørke av oss etterpå. Kan bli kosing etterpå, men blir ofte andre sysler. Hva er deres rutine? 

Vi har ofte sex uten at det er noe «penetrering» i det hele tatt. Selve samleie/penetrering er bare en liten del av sexlivet vårt.

De gangene vi har samleie, så er det som oftest som en hyggelig og intim avslutning på sex og da ikke veldig lenge. Samleie blir kjedelig om det varer for lenge.

Anonymkode: ae01c...c9f

AnonymBruker
Skrevet

Alt fra et kvarter til noen timer med mindre det er en kjappis. 

Anonymkode: 28f60...1db

AnonymBruker
Skrevet

Minst en halvtime, ikke så sjeldent opp mot en time, men så elsker vi å knulle begge to. Jeg får dessuten lettest orgasmer ved piv. 

Når jeg er fornøyd kommer han fort. Han mister interessen for knullinga når jeg ikke orker å komme flere ganger. Vil helst gi seg på det tidspunktet jeg har litt krefter igjen, så jeg kommer med ham. Noe jeg heldigvis gjør nesten uansett, fordi jeg også tenner ekstra på hans orgasme. 

Ingen andre menn jeg har vært med som orket å knulle så lenge, så heldig at vi fant hverandre. 🥰

Anonymkode: 6183b...325

AnonymBruker
Skrevet

5 minutter til én time avh. av hva dama vil. 

Anonymkode: e8d03...64c

Skrevet

1. Bruke sex-leketøy på meg, så jeg får orgasme. Det kan ta alt fra få minutter til litt lengre tid. 

2. Han tar meg i doggy, til han får utløsning inni meg (🤤 😍). Så kan vi ligge å kose litt, men det er ikke alltid at det skjer. 

3. Sier "elsker deg" eller "kjempeglad i deg " og fortsetter med det vi drev med 😄 

Har sjelden kos og sex i timevis 😊

AnonymBruker
Skrevet

Vi liker kjappiser...ikke så lange økter....men samleie er SÅ deilig, liker han rolig først...så øker han gradvis der han spurter inni meg 😍. Lar han styre tempo...jeg er med.

Anonymkode: 974e2...007

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil helst at han kommer så fort som mulig. Minst givende delen av "akten" for min del også, men stort sett også den eneste. 

Anonymkode: 80227...632

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Fra 15 minutter til 2 timer her. Har ikke sjanse ikke komme på 10 minutter - det var da jeg var yngre. 

M50

Anonymkode: 5e8d6...33b

AnonymBruker
Skrevet

TS her igjen: Tror nok også akuratt når jeg kommer er høydepunktet for kona, mer enn penetreringen generelt. Kanskje fordi nærhet er cluet mer enn sex. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri tatt tida, men 5-15 minutt kanskje. Jeg er ikke så glad i lange økter. Jeg liker å komme når han er inni meg, og det kan ta alt fra et par minutter til lenger, og han holder seg fra utløsning den tida. Når jeg har kommet, så er han klar til orgasme så fort jeg gir klarsignal. 

Ofte har vi piv uten orgasme for en eller begge, typisk på morgenen før vi står opp. Han er sånn at når han får utløsning, så tar det noen dager før han egentlig er lysten igjen, men han har lyst på sex likevel, om det gir noen mening. Han synes det er så deilig, men kjenner ikke helt på behovet? Noe sånt. Så vi har piv nesten daglig uten at han får utløsning, og bruker det egentlig som edging. 

Anonymkode: 86d9c...1d5

AnonymBruker
Skrevet

20-30 minutter. Eller til jeg blir sår.

Anonymkode: 1e996...fb2

AnonymBruker
Skrevet

Litt skuff hos oss at enten bruker vi kondom og må styre med det, eller er hun gravid og luteal og vi må bruke glidemiddel. Veldig skjelden at vi har sluppet å måtte drive på med noe før penetreringen

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Muligens synes hun det ikke er så givende fordi selve knullinga er dårlig. Kanskje du skal vurdere gjøre noe med det?

Anonymkode: e7b4b...040

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Med den partneren jeg har nå penetrerer vi lenge. Han blir også liggende oppå meg og fortsetter gjerne å penetrere meg etter at han har kommet, for når han først har tatt meg litt hardt for å komme så er jeg ekstra følsom etterpå og kan lett komme da når han penetrerer meg rolig. 

Med forrige partner kjedet jeg meg fort under penetrering. Det mest ut som en statisk handling, lite variasjon, samme måte ut og inn hele tiden - da ble det lite interessant. Så ble det raskt, raskere og avsluttet. Så jeg brukte å si at jeg ble sår, så han måtte forte seg. Andre deler av sexen mellom oss var bedre. Så da fikk jeg orgasme på andre måter først og avsluttet med penetrering mest for ham

Med min nye partner som jeg sa kan vi penetrere leeenge- han er sykt god på sex, han beveger bekkenet på en spesiell måte som gjør det bedre, og han er litt dyrisk, mer variasjon., veksling mellom hardt og mer nært, ulike bevegelser og så er det noe med at han penetrerer mer "oppover" enn bare ut og inn. Alltid inn og opp på en måte.... Står ofte over meg med strake armer, ser meg dypt inn i øynene, plasserer hånden om nakken/håret bak og holder meg fast, kan bite meg(ikke hardt) i nakken og halsen, puster intenst når han ligger meg hodet mot mitt så jeg hører hvor mye han nyter det. Når man penetreres av et eksotisk dyr, som er vill kåthet, har muskuløse armer og holder deg fast med all lidenskap så blir det mer spennende uansett hvordan selve penetreringen er også tror jeg.

Anonymkode: 55cb8...c2e

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...