AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden En kollega vaper på do. Hver gang jeg går inn etter henne stinker det… er det innafor? Ble jeg si fra til leder? Anonymkode: 72289...9bb
Kålrota Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden Kan du ikke bare be henne slutte fordi det lukter? Hun kan vel gå ut? Ville snakket med henne uten å involvere leder.
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Skrevet 2 timer siden Hadde det vært røyk så ja, men vaping- hva stinker det? Fersken og jordbær liksom.. Anonymkode: 03531...f3a 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden «Hei du Stine, det lukter en del etter at du har vapet på do. Kunne du kanskje gjort det utendørs?» sånn. Hjelper det ikke så snakk med leder. Anonymkode: c1bf8...d3e 1
Kålrota Skrevet 2 timer siden #5 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hadde det vært røyk så ja, men vaping- hva stinker det? Fersken og jordbær liksom.. Anonymkode: 03531...f3a Det lukter jo sterkt i et lite rom. Skjønner godt at det er sjenerende.
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Hadde det vært røyk så ja, men vaping- hva stinker det? Fersken og jordbær liksom.. Anonymkode: 03531...f3a Kan også lukte ingenting. Som den jeg bruker. Helt luktfri. Anonymkode: 25879...42b
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Skrevet 1 time siden Men hvor ofte går du inn rett etter at hun har vært der egentlig? Hver eneste gang hun har brukt toalettet? Med vilje? Kan du ikke prøve å unngå å gå dit rett etter at hun har vært der? Det virker som enkelte har en sykelig trang til å gå på do etter at kollegaen er ferdig kun for å lukte og så rett på KG for å klage på dem etterpå. Vi husker vel alle kollegaen som vaska menskoppen i vasken på do? Anonymkode: 655c5...868 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Skrevet 1 time siden Sier som en over, hva gjør det om det lukter bær og mentol liksom? Ville du klaget om det luktet parfyme? Det er ingen forbrenning av tobakk. Om du skulle trekke inn dampen umiddelbar etter at den blir blåst ut så fins det en lav helserisiko. Men regner med at her er det kun lukten som henger igjen. Anonymkode: 836e8...d13
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Skrevet 1 time siden Det er ikke lov å vape på norske arbeidsplasser, så bare ta det med leder. Jeg ville gjort det uten å fortelle hvem synderen er, bare be sjefen ta det på generelt grunnlag. Anonymkode: e4dcd...579
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #10 Skrevet 1 time siden Herregud, jeg leste kongelige valper på do. Nei, det er ikke innafor å vape på inne på jobb. Anonymkode: ee81c...25a
AnonymBruker Skrevet 57 minutter siden #11 Skrevet 57 minutter siden Vel loven er en ting, men jeg vet hvilken kollega jeg helst vil ha av hun som vaper på do og hun som løper inn på doen etter meg for å lukte seg til om jeg har bersja eller vapet🤢.. Anonymkode: c46fa...281
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå