Gå til innhold

Pluss size og små pupper

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dette er noe som irriterer meg og ikke lar meg få sove.. jeg kan altså ikke være den enesten🥹

Jeg er en str 50 og 174 høy.. gikk nettopp ned 40kg, men mangler å gå ned 40 til for å være på idealvekt..  usikker om jeg får det til da kroppen har begynt å bli vant til den vekta jeg er på nå.. men dette er ikke tema..

Jeg har aldri hatt store bryst... bruker å kjøpe str 90B gjerne super push up eller push up og har på slike forlengere bak, jeg har prøvd å gå opp i cup, da blir det for stort.. har prøvd sportsbh,  da blir jeg for flat.. absolutt for flat... har prøvd bh fra alle kjente merker og dukket opp i butikk og gått med tomme hender da det ikke finnes størrelse som passer meg uten at jeg blir helt flat... perfekt størrelsen min har jeg funnet ut hadde vært 120B, noe som ikke finnes.. jeg kjøpte nylig på shein slik bh med stor rygg fordi valkene på ryggen liker ikke at bh har bare 2 hengsler og gjør jo at det blir flere valker... når bh kom så var det selvfølgelig plass til 2 pupper til inni.. da fordi jeg bestilte cup C ... men ryggen var jo helt perfekt... 

Jeg kan jo fortsette som før, men er jo egt ubehagelig å gå rundt med forlengere som jeg må sy på slik at dem ikke avfestes av seg selv.. 

Har noen tips til hva jeg kan gjøre? Føler det er implantasjon neste liksom😭

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd balconette? 

Anonymkode: 3d84a...b67

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har du prøvd balconette? 

Anonymkode: 3d84a...b67

Ja, hadde en for noen år siden, men der er jo ryggen like stor problem.. blir liksom ikke helt rett passform og ganske flat

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...