AnonymBruker Skrevet 18. mai #1 Skrevet 18. mai For min del er å ha lyst til og kredittkortet tilgjengelig. Legg til et glass vin eller to så... For meg er det reiser. Har vært i Portugal, Hellas og Svalbard. Har hatt flotte reiser og regninga ble betalt ved forfall. Anonymkode: 3f45b...c8d
AnonymBruker Skrevet 18. mai #4 Skrevet 18. mai Kjøpte nytt dykkerutstyr og dro til Tanzania for å dykke og nyte singellivet i 3 uker. Ingen vet hvor jeg var og ingen har fått vite om det i ettertid heller. Anonymkode: 06707...fe8 2 2
Trolltunge Skrevet 18. mai #5 Skrevet 18. mai Kjøpt ting jeg har store planer for, som ikke lot seg gjennomføre. Heldigvis ingen store summer. 2
Mufasa90 Skrevet 18. mai #6 Skrevet 18. mai Fortelle om mine fetisher til tidligere kjæreste, samt å begynne på studier. 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai #7 Skrevet 18. mai Adhd her, og det er en hel haug med impulser jeg hsr gjort oppigjennom😅 Anonymkode: e68e1...f2b 4
AnonymBruker Skrevet 18. mai #8 Skrevet 18. mai Flytte til en annen kant av landet og inn hos en jeg hadde kjent i få uker. Sinnssyk i gjerningsøyeblikket!! Anonymkode: 4a285...743 3
AnonymBruker Skrevet 18. mai #9 Skrevet 18. mai AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Flytte til en annen kant av landet og inn hos en jeg hadde kjent i få uker. Sinnssyk i gjerningsøyeblikket!! Anonymkode: 4a285...743 Nå flyttet jeg ikke, men ble samboer med en jeg hadde truffet 4 ganger. Anonymkode: 3f45b...c8d
AnonymBruker Skrevet 18. mai #10 Skrevet 18. mai Mufasa90 skrev (38 minutter siden): Fortelle om mine fetisher til tidligere kjæreste, samt å begynne på studier. Offentliggjorde de fetishene etterpå? Anonymkode: 47dfe...f28 1
Daria Skrevet 18. mai #11 Skrevet 18. mai Takket ja til et vikariat på en annen kant av landet, med oppstart tre dager senere. 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai #12 Skrevet 18. mai Spontankjøpte en bil etter å ha prøvekjørt den i 10 minutter. Skulle bare kikke litt, men var en god deal. Dattera mi fikk helt hakeslepp🤣 Anonymkode: ed47f...ae1 1
Mufasa90 Skrevet 18. mai #13 Skrevet 18. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Offentliggjorde de fetishene etterpå? Anonymkode: 47dfe...f28 Ja, personen fortalte meg også hva de likte
AnonymBruker Skrevet 18. mai #14 Skrevet 18. mai Jeg inviterte en jeg ble kjent med på fest til å bli med på ferie neste dag 😊 Han ble med, og vi ble kjærester. Nå har vi stiftet familie, har to barn og kan se tilbake på 20 fine år sammen ❤️ Ikke alltid så dumt å være impulsiv 😅 Anonymkode: e965f...064 4
AnonymBruker Skrevet 18. mai #15 Skrevet 18. mai Jeg har i grunn alltid vært ganske nøye med økonomi, studier og jobb. Men jeg likte å feste når jeg var yngre, spesielt under studietiden, og ved en anledning våknet jeg opp på en landbrukshøyskole 1 time unna der festen starta Anonymkode: 271f1...d4b 4
AnonymBruker Skrevet 18. mai #16 Skrevet 18. mai AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har i grunn alltid vært ganske nøye med økonomi, studier og jobb. Men jeg likte å feste når jeg var yngre, spesielt under studietiden, og ved en anledning våknet jeg opp på en landbrukshøyskole 1 time unna der festen starta Anonymkode: 271f1...d4b Høres ut som noe jeg kunne gjort😅 Har våknet opp på mange rare plasser i 20 - årene! Anonymkode: 4e59e...f1b 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai #17 Skrevet 18. mai Abra skrev (1 time siden): Kjøpte meg et akvarium. Men det ble aldri fisker i det😅 Den var god😂😂 Anonymkode: 4e59e...f1b
AnonymBruker Skrevet 18. mai #18 Skrevet 18. mai Daria skrev (34 minutter siden): Takket ja til et vikariat på en annen kant av landet, med oppstart tre dager senere. Spenstig. Hvordan ble opplevelsen? Anonymkode: 3f45b...c8d
AnonymBruker Skrevet 18. mai #19 Skrevet 18. mai AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg inviterte en jeg ble kjent med på fest til å bli med på ferie neste dag 😊 Han ble med, og vi ble kjærester. Nå har vi stiftet familie, har to barn og kan se tilbake på 20 fine år sammen ❤️ Ikke alltid så dumt å være impulsiv 😅 Anonymkode: e965f...064 Så herlig historie dere kan fortelle videre 🙂 Anonymkode: 3f45b...c8d
AnonymBruker Skrevet 18. mai #20 Skrevet 18. mai AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Spontankjøpte en bil etter å ha prøvekjørt den i 10 minutter. Skulle bare kikke litt, men var en god deal. Dattera mi fikk helt hakeslepp🤣 Anonymkode: ed47f...ae1 Så bra det ble en god deal 🙂 Anonymkode: 3f45b...c8d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå