AnonymBruker Skrevet 18. mai #1 Skrevet 18. mai Noen flere som er frelst ? I fucking love him 🤭🔥 Ser at mange eldre (60-70 års alder) åsså hører på han og drar på konserter. Føler han bringer generasjoner sammen og hyller gode gamle artister og har scene show og tekster jeg blir helt tatt av ! Eneste jeg syntes jeg ser mange damer som digger han ,men håper det er mange mannfolk ÅSSÅ !!!! ? Anonymkode: dea43...34c 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai #2 Skrevet 18. mai Jeg hadde hørt navnet før, men visste ikke hvilke type musikk det var. Jeg så han synge "Changes" under Black Sabbath konserten i Birmingham i fjor, og ble nysgjerrig på fyren samtidig som pressen begynte å skrive om han. Jeg sjekket ut videoer på youtube og syntes at det han har laget de siste årene var ganske greit, og fyren er jo sjarmerende til tusen. Kjøpte platen Idols i fjor sommer og det er omtrent den eneste platen jeg har spilt det siste året, og jeg synes den er så bra! Han har jo skiftet litt musikkstil og er noe mer rocka enn det han har vært tidligere, da det har vært en blanding av pop /rap/ska. Har sett masse klipp fra konserter han har, og han er jo en vanvittig energibombe. Han er vel den mest karismatiske artisten som er der ute og veldig deilig😜 Anonymkode: 31354...77e 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai #3 Skrevet 18. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg hadde hørt navnet før, men visste ikke hvilke type musikk det var. Jeg så han synge "Changes" under Black Sabbath konserten i Birmingham i fjor, og ble nysgjerrig på fyren samtidig som pressen begynte å skrive om han. Jeg sjekket ut videoer på youtube og syntes at det han har laget de siste årene var ganske greit, og fyren er jo sjarmerende til tusen. Kjøpte platen Idols i fjor sommer og det er omtrent den eneste platen jeg har spilt det siste året, og jeg synes den er så bra! Han har jo skiftet litt musikkstil og er noe mer rocka enn det han har vært tidligere, da det har vært en blanding av pop /rap/ska. Har sett masse klipp fra konserter han har, og han er jo en vanvittig energibombe. Han er vel den mest karismatiske artisten som er der ute og veldig deilig😜 Anonymkode: 31354...77e Jaaa Såå enig !!! Skikkelig karismatisk og deilig 🤩 Hadde jeg enda vært på fjortis rommet hadde han pryda alle veggene 🤣 Hello haven live og Funeral (acoustic ) hørte jeg på i mårrest, og ble happy med en gang ! 🙂↔️ Anonymkode: dea43...34c 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai #4 Skrevet 18. mai AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Skikkelig karismatisk og deilig 🤩 Snakker vi om samme fyr....? Han er jo noe av det ekleste jeg har sett på lenge. Anonymkode: 0cf26...d16 4
AnonymBruker Skrevet 18. mai #5 Skrevet 18. mai Gleder meg veldig til å se han på Tons of Rock 🖤 Anonymkode: 2ac52...7d2 3
AnonymBruker Skrevet 18. mai #6 Skrevet 18. mai AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Snakker vi om samme fyr....? Han er jo noe av det ekleste jeg har sett på lenge. Anonymkode: 0cf26...d16 Ekkel? Kanskje litt vel mye øyesminke og pønkete stil for min smak av menn. Men: Fyren kjemper for menneskerettigheter, kvinner, skeive og undertrykte minoriteter. What is there not to like M Anonymkode: 3ee17...7fd 1 3
AnonymBruker Skrevet 18. mai #7 Skrevet 18. mai AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Gleder meg veldig til å se han på Tons of Rock 🖤 Anonymkode: 2ac52...7d2 Fy faen du er heldig 😜❤️ ts Anonymkode: dea43...34c
AnonymBruker Skrevet 18. mai #8 Skrevet 18. mai AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Snakker vi om samme fyr....? Han er jo noe av det ekleste jeg har sett på lenge. Anonymkode: 0cf26...d16 For meg er han noe av det deiligste jeg har sett på lenge og jeg er vanligvis ikke fan av den type stil 😅 Men hvem liker du da ? Noen du sikler på som du kan tipse meg om? ;D Anonymkode: dea43...34c 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai #9 Skrevet 18. mai AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Ekkel? Kanskje litt vel mye øyesminke og pønkete stil for min smak av menn. Men: Fyren kjemper for menneskerettigheter, kvinner, skeive og undertrykte minoriteter. What is there not to like M Anonymkode: 3ee17...7fd 🔥 Anonymkode: dea43...34c 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai #10 Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (På 18.5.2026 den 22.46): Snakker vi om samme fyr....? Han er jo noe av det ekleste jeg har sett på lenge. Anonymkode: 0cf26...d16 Hva er det du synes er ekkel med han? Han har jo det søteste smilet som finnes😍 Anonymkode: 31354...77e 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai #11 Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hva er det du synes er ekkel med han? Han har jo det søteste smilet som finnes😍 Anonymkode: 31354...77e Mulig smilet er fint, men det overskygges av at han alltid ser så møkkete og ustelt ut. Beklager, men jeg har aldri skjønt fasinasjonen for han, hele hans utseende og kropsspråk frastøter meg. Anonymkode: 0cf26...d16 3
AnonymBruker Skrevet 20. mai #12 Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Mulig smilet er fint, men det overskygges av at han alltid ser så møkkete og ustelt ut. Beklager, men jeg har aldri skjønt fasinasjonen for han, hele hans utseende og kropsspråk frastøter meg. Anonymkode: 0cf26...d16 Samme her. Hver gang jeg ser han så tenker jeg "han lukter garantert stygt". Anonymkode: fe6ba...f5a 4
AnonymBruker Skrevet 22. mai #13 Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (På 20.5.2026 den 9.37): Samme her. Hver gang jeg ser han så tenker jeg "han lukter garantert stygt". Anonymkode: fe6ba...f5a Jeg synes han ser det motsatte av møkkete ut. Ser videoer med han daglig via hans sider, og han dusjer to ganger daglig og lukter godt, ifølge fans som har klemt på han. Anonymkode: 31354...77e
AnonymBruker Skrevet 22. mai #14 Skrevet 22. mai Jeg blir skikkelig fascinert av han 🤭 Har aldri sett en mann som kler eyeliner så bra. Han har en utstråling jeg blir utrolig bergtatt av 😍 Digger at han er en gammel sjel i ung kropp ! Tilogmed dama hans er jo snart 36 og han sjøl 28 noe sånt…For meg viser det at han er veldig jordnær og går etter sjel og menneske og ikke et dumt tall. Nå skal jeg høre på Dom å sove ,hihi løøøww Anonymkode: dea43...34c 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai #15 Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg blir skikkelig fascinert av han 🤭 Har aldri sett en mann som kler eyeliner så bra. Han har en utstråling jeg blir utrolig bergtatt av 😍 Digger at han er en gammel sjel i ung kropp ! Tilogmed dama hans er jo snart 36 og han sjøl 28 noe sånt…For meg viser det at han er veldig jordnær og går etter sjel og menneske og ikke et dumt tall. Nå skal jeg høre på Dom å sove ,hihi løøøww Anonymkode: dea43...34c Han er poly og blir forelsket i personlighet og ikke kjønn Anonymkode: 31354...77e
AnonymBruker Skrevet 22. mai #16 Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (På 18.5.2026 den 22.52): Gleder meg veldig til å se han på Tons of Rock 🖤 Anonymkode: 2ac52...7d2 Meg også! Tuller med mannen at jeg føler meg som en cougar, han er jo bare unggutten 🤣🤣 Anonymkode: f389a...396 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai #17 Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (På 20.5.2026 den 9.37): Samme her. Hver gang jeg ser han så tenker jeg "han lukter garantert stygt". Anonymkode: fe6ba...f5a Anonymkode: dea43...34c
AnonymBruker Skrevet 23. mai #18 Skrevet 23. mai Han som var kompisen til Ozzy! Han er dyktig, den unge herren. Anonymkode: b9dfe...5f5 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai #19 Skrevet 23. mai Jeg liker han. Sexy som faen å. Anonymkode: b7c2c...468 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai #20 Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Jeg liker han. Sexy som faen å. Anonymkode: b7c2c...468 Helt sykt sexy😜 Anonymkode: 31354...77e 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå