AnonymBruker Skrevet mandag kl. 18:46 #1 Skrevet mandag kl. 18:46 Noen flere som er frelst ? I fucking love him 🤭🔥 Ser at mange eldre (60-70 års alder) åsså hører på han og drar på konserter. Føler han bringer generasjoner sammen og hyller gode gamle artister og har scene show og tekster jeg blir helt tatt av ! Eneste jeg syntes jeg ser mange damer som digger han ,men håper det er mange mannfolk ÅSSÅ !!!! ? Anonymkode: dea43...34c 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 18:58 #2 Skrevet mandag kl. 18:58 Jeg hadde hørt navnet før, men visste ikke hvilke type musikk det var. Jeg så han synge "Changes" under Black Sabbath konserten i Birmingham i fjor, og ble nysgjerrig på fyren samtidig som pressen begynte å skrive om han. Jeg sjekket ut videoer på youtube og syntes at det han har laget de siste årene var ganske greit, og fyren er jo sjarmerende til tusen. Kjøpte platen Idols i fjor sommer og det er omtrent den eneste platen jeg har spilt det siste året, og jeg synes den er så bra! Han har jo skiftet litt musikkstil og er noe mer rocka enn det han har vært tidligere, da det har vært en blanding av pop /rap/ska. Har sett masse klipp fra konserter han har, og han er jo en vanvittig energibombe. Han er vel den mest karismatiske artisten som er der ute og veldig deilig😜 Anonymkode: 31354...77e 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 20:20 #3 Skrevet mandag kl. 20:20 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg hadde hørt navnet før, men visste ikke hvilke type musikk det var. Jeg så han synge "Changes" under Black Sabbath konserten i Birmingham i fjor, og ble nysgjerrig på fyren samtidig som pressen begynte å skrive om han. Jeg sjekket ut videoer på youtube og syntes at det han har laget de siste årene var ganske greit, og fyren er jo sjarmerende til tusen. Kjøpte platen Idols i fjor sommer og det er omtrent den eneste platen jeg har spilt det siste året, og jeg synes den er så bra! Han har jo skiftet litt musikkstil og er noe mer rocka enn det han har vært tidligere, da det har vært en blanding av pop /rap/ska. Har sett masse klipp fra konserter han har, og han er jo en vanvittig energibombe. Han er vel den mest karismatiske artisten som er der ute og veldig deilig😜 Anonymkode: 31354...77e Jaaa Såå enig !!! Skikkelig karismatisk og deilig 🤩 Hadde jeg enda vært på fjortis rommet hadde han pryda alle veggene 🤣 Hello haven live og Funeral (acoustic ) hørte jeg på i mårrest, og ble happy med en gang ! 🙂↔️ Anonymkode: dea43...34c 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 20:46 #4 Skrevet mandag kl. 20:46 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Skikkelig karismatisk og deilig 🤩 Snakker vi om samme fyr....? Han er jo noe av det ekleste jeg har sett på lenge. Anonymkode: 0cf26...d16 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 20:52 #5 Skrevet mandag kl. 20:52 Gleder meg veldig til å se han på Tons of Rock 🖤 Anonymkode: 2ac52...7d2 3
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 20:59 #6 Skrevet mandag kl. 20:59 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Snakker vi om samme fyr....? Han er jo noe av det ekleste jeg har sett på lenge. Anonymkode: 0cf26...d16 Ekkel? Kanskje litt vel mye øyesminke og pønkete stil for min smak av menn. Men: Fyren kjemper for menneskerettigheter, kvinner, skeive og undertrykte minoriteter. What is there not to like M Anonymkode: 3ee17...7fd 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 21:33 #7 Skrevet mandag kl. 21:33 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Gleder meg veldig til å se han på Tons of Rock 🖤 Anonymkode: 2ac52...7d2 Fy faen du er heldig 😜❤️ ts Anonymkode: dea43...34c
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 21:34 #8 Skrevet mandag kl. 21:34 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Snakker vi om samme fyr....? Han er jo noe av det ekleste jeg har sett på lenge. Anonymkode: 0cf26...d16 For meg er han noe av det deiligste jeg har sett på lenge og jeg er vanligvis ikke fan av den type stil 😅 Men hvem liker du da ? Noen du sikler på som du kan tipse meg om? ;D Anonymkode: dea43...34c 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 21:36 #9 Skrevet mandag kl. 21:36 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Ekkel? Kanskje litt vel mye øyesminke og pønkete stil for min smak av menn. Men: Fyren kjemper for menneskerettigheter, kvinner, skeive og undertrykte minoriteter. What is there not to like M Anonymkode: 3ee17...7fd 🔥 Anonymkode: dea43...34c 1
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #10 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (På 18.5.2026 den 22.46): Snakker vi om samme fyr....? Han er jo noe av det ekleste jeg har sett på lenge. Anonymkode: 0cf26...d16 Hva er det du synes er ekkel med han? Han har jo det søteste smilet som finnes😍 Anonymkode: 31354...77e
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #11 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hva er det du synes er ekkel med han? Han har jo det søteste smilet som finnes😍 Anonymkode: 31354...77e Mulig smilet er fint, men det overskygges av at han alltid ser så møkkete og ustelt ut. Beklager, men jeg har aldri skjønt fasinasjonen for han, hele hans utseende og kropsspråk frastøter meg. Anonymkode: 0cf26...d16
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #12 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Mulig smilet er fint, men det overskygges av at han alltid ser så møkkete og ustelt ut. Beklager, men jeg har aldri skjønt fasinasjonen for han, hele hans utseende og kropsspråk frastøter meg. Anonymkode: 0cf26...d16 Samme her. Hver gang jeg ser han så tenker jeg "han lukter garantert stygt". Anonymkode: fe6ba...f5a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå