AnonymBruker Skrevet 18. mai #1 Skrevet 18. mai Hei. Noen som jobber som lege på sykehus? Hvordan er det å kombinere med barn? Er det mye jobb og lite familie? Eller synes du det er greit? Må dere ha mye barnevakt? Hva jobber mannen som? Går dere glipp av avslutninger og sånn? Må dere jobbe mye i skoleferien? Hva er fordeler og ulemper ift f.eks en 8-16 jobb? Anonymkode: 077bf...9f0
AnonymBruker Skrevet 18. mai #2 Skrevet 18. mai Mannen min er lege. Vi fikk heldigvis ikke barn før han var ferdig i spesialisering og han er på en avdeling med lav vaktbelastning, der f.eks. nattevakt er hjemmefra. Så velg spesialisering med omhu. Anonymkode: a6a92...e1d
AnonymBruker Skrevet 18. mai #3 Skrevet 18. mai Jeg er sykehuslege. Ikke så ofte vakt, men uta som gir 45 timers arbeidsuke. 5 av de timene kan jeg jobbe hjemmefra, så jeg løser det slik at jeg jobber det i løpet av to kvelder hjemme. Andre har f.eks. en langdag på jobb til 21 eller kommer inn i løpet av helgen. Veldig greit at man kan løse det slik man vil😊 En fordel å synes jobben er så kjekk at de kveldene regner jeg som egentid😄 Mannen har veldig fleksibel jobb som ingeniør, det hjelper på. Barna er foreløpig i barnehage, trenger ikke barnevakt sånn for jobben sin del. Skoleferier må man jo ofte jobbe i, men det gjelder jo alle med fem ukers ferie i løpet av året. Fordelen med jobben min er at jeg synes den er den kjekkeste jobben i verden. Ulempen er at det i hvert fall de første årene var en del ubetalt overtid, at den kan være krevende og jeg synes det blir for lite tid til venner. Anonymkode: f290e...155
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå