AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Noen som har erfaring med diagnosen? Jeg gikk fem år uten menstruasjon pga for mye aktivitet og for lite næring. Har nå lagt på meg og har en sunn BMI, spiser mye mer og trener mye mindre, men fremdeles ingen menstruasjon.. Fikk hormonpreparater hos gynekolog, og har brukt det ett års tid, men ingen effekt av det enda. Føler meg ikke som meg selv lenger, vet ikke om det kan ha med hormonpreparatene å gjøre. Er mer lei meg, har lite til null energi, føler jeg er hoven i ansiktet og beina (væskeopphopning), gleder meg ikke over ting på samme måte som før. Er også redd for at kroppen ikke produserer hormoner selv når de blir tilført kunstig, vurderer å kutte hormonene og se om det hjelper på symptomene. Noen som har erfaringer å dele? Anonymkode: 008b8...601
AnonymBruker Skrevet 49 minutter siden #2 Skrevet 49 minutter siden Dette er jo så spesielt at du burde ta det med legen din. Anonymkode: 17557...e3a 1
AnonymBruker Skrevet 42 minutter siden #3 Skrevet 42 minutter siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dette er jo så spesielt at du burde ta det med legen din. Anonymkode: 17557...e3a Jeg går jevnlig til gynekolog for oppfølging, ønsker å høre om andre har erfaringer å dele 😊 Anonymkode: 008b8...601
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå