Gå til innhold

Barn som plutselig har blitt mammadalt igjen!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva skjer med snart syvåringen min..? Til nå har han vært en veldig selvstendig unge som glemmer oss foreldre idet det er andre barn og voksne tilstede. Plutselig har han blitt mye mer klengete på meg (mor). Økt behov for å checke inn, sitte på fanget, hjelp til å finne på leker osv. Er dette vanlig eller en fase? Hjelp!

Anonymkode: 26fd6...ff3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har barnet fått søsken siste halvåret? 

Anonymkode: a17e0...707

AnonymBruker
Skrevet

Skulle spørre om det samme som over. Er det kommet noe nytt søsken inn i bildet? 

Anonymkode: 2458f...f53

AnonymBruker
Skrevet

Min 7-åring er også veldig kosete. Synes det bare er koselig selv. Han er blitt så selvstendig i det siste

Ingen småsøsken her

Anonymkode: e8da6...afa

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hva skjer med snart syvåringen min..? Til nå har han vært en veldig selvstendig unge som glemmer oss foreldre idet det er andre barn og voksne tilstede. Plutselig har han blitt mye mer klengete på meg (mor). Økt behov for å checke inn, sitte på fanget, hjelp til å finne på leker osv. Er dette vanlig eller en fase? Hjelp!

Anonymkode: 26fd6...ff3

Merker ekstra slik type oppførsel når noe er vanskelig, når barnet er overstimulert, når barnet trenger en trygg favn for regulering og når det har skjedd masse nytt. Selv om de er "store" så kan de slite med å uttrykke hva de tenker på, eller kanskje ikke tør å si det. Still åpne spørsmål hvis det passer seg, eller bare vær den trygge favnen og gi barnet den tryggheten ❤️

Anonymkode: 214cd...267

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...