AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Skrevet 7 timer siden Hei! Min seks år gamle datter trives veldig godt med å være den som styrer leken. Jeg synes ofte hun oppleves som litt sjefete i lek med andre barn. Det virker ikke som at vennene bryr seg (ikke enda i hvertfall), men jeg er redd for at de på et tidspunkt vil gjøre det. BHG har ikke belyst dette problemet og sier hun er flink til å hive seg med i andres lek også, men jeg klarer bare ikke se det selv. noen som har tips eller eventuelt kan si noe om hvor typisk/utypisk dette er for alderen? Anonymkode: 94c2e...8ca
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Skrevet 7 timer siden Helt normalt. Noen barn er ledere, andre ikke. Anonymkode: 00aba...5b7
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Helt normalt. Noen barn er ledere, andre ikke. Anonymkode: 00aba...5b7 Men vil ikke dette være noe som kan gjøre at andre trekker seg unna etter hvert? Anonymkode: 94c2e...8ca
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men vil ikke dette være noe som kan gjøre at andre trekker seg unna etter hvert? Anonymkode: 94c2e...8ca Men det er sosial læring i det også. Hvis hun opplever det, kan dere snakke om hvorfor. Og selvfølgelig nå også. At man bytter på f.eks. Anonymkode: ee8db...96a 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå