AnonymBruker Skrevet 18. mai #1 Skrevet 18. mai Jeg kjøpte 6,5 kg med tørrfôr til katten for seks måneder siden, og snart er sekken tom, så surfer rundt på dyrebutikker på nett for å finne nytt for. Har merket siste måneden at katten er matlei og det skjønner jeg, og lurer nå på å kjøpe en mindre sekk med for eller kjøpe ulike typer for i mindre kvanta. Hva gjør dere? Anonymkode: 2c1c1...884
AnonymBruker Skrevet 18. mai #2 Skrevet 18. mai Jeg kjøper 10-kilos-sekk til mine to, spesialmat for forebygging av uvi som de begge har slitt med. Det har hjulpet mot uvi, og de viser heldigvis ingen tegn til å være lei av det (de får våtfôr i tillegg). Har brukt samme tørrfôr i snart 10 år Anonymkode: 78430...76e
Gogglebox Skrevet 18. mai #3 Skrevet 18. mai Vi kjøper 4 kg til to katter. Hadde ikke kjøpt en så stor fôrpose til én katt da tørrfôr ofte mister kvaliteten og kan bli litt skjemt/dårlig etter en stund. Det er mye fettstoffer i det. Hadde kjøpt maks 2 kg hvis jeg var deg. Så holder fôret seg bedre. 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai #4 Skrevet 18. mai Ja. Men jeg har 4 katter, varer i 2-3 mnd. Anonymkode: 4e864...942
AnonymBruker Skrevet 18. mai #5 Skrevet 18. mai Jeg har 3 katter. Kjøper 10kg’s på vetzoo, leverer på døra. Veldig kjekt! Di har hatt samme tørrfør i mange år nå og virker ikke lei. Får våtfor til «middag» som regel daglig. Anonymkode: e0432...e5c
AnonymBruker Skrevet 18. mai #6 Skrevet 18. mai Kjøper 4 kg av gangen til mine to katter, da den ene har ganske sensitiv mage og kaster mye opp hvis tørrfôret har vært åpent for lenge. Til de forrige kattene mine kjøpte jeg 10 kilo uten magetrøbbel, men merket at de var betydelig mindre gira på fôret på slutten av sekken. Anonymkode: e6cab...5ef
AnonymBruker Skrevet 18. mai #7 Skrevet 18. mai Ved 3 katter kjøper jeg 10kg. Ved 2kattwr kjøper jeg 2*4kg. Nylig ble det bare en katt igjen, og da kjøper jeg 1*4kg fordi det er største av Rc +15. Anonymkode: 8d68e...e6d 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai #8 Skrevet 18. mai Ok takk for svar. Tror jeg kjøper et par mindre poser, så han får litt variasjon i matveien. Ts😺 Anonymkode: 2c1c1...884
Tabris Skrevet 18. mai #9 Skrevet 18. mai Vi har to katter og kjøper ikke de store sekkene, nei. Vi ønsker også å variere litt.
SPOCA Skrevet 18. mai #10 Skrevet 18. mai Vi kjøper alltid en sekk på 10 kg til vår katt, og den holder seg godt. Vi gir ferskfôr innimellom i tillegg for variasjon.
AnonymBruker Skrevet 18. mai #11 Skrevet 18. mai Kjøper 4kg til min, oppbevarer i lufttett boks. Varierer også med våtfor en gang om dag. Har ikke merket antydning til at han er matlei. Men kjøper annen variant en gang i blant, så det hjelper sikkert litt òg Anonymkode: 0aee3...bf1
AnonymBruker Skrevet 18. mai #12 Skrevet 18. mai AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Ok takk for svar. Tror jeg kjøper et par mindre poser, så han får litt variasjon i matveien. Ts😺 Anonymkode: 2c1c1...884 Kjøper mindre sekker og der hvor en får den 7 gratis. Varierer litt på hvilken type. Anonymkode: f6080...c58 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai #13 Skrevet 18. mai Vi holder oss til samme merke, men bytter på smaken. Vi kjøper kun 2 kg sekker og veksler på smak. Anonymkode: 75039...df0 1
Helene Skrevet 23. mai #14 Skrevet 23. mai Da jeg har 3 katter kjøper jeg store sekker med mat. Tørrfôr, kjøper jeg hos zooplus på nett. De leverer på døra. Hver sekk veier 8 kilo, varer 2 mnd. i tillegg får de frokost og middag hver dag, våtfor. De må da dele på en pose våtfor. Disse posene kjøper jeg i større kvanta. Merket at kattene ble matlei av forrige våtfor, så skiftet. Tørrforet går ned alltid, mén våtfor skifter. Som sagt, det er kun frokost og middag.
AnonymBruker Skrevet 24. mai #16 Skrevet 24. mai Har to katter og kjøper 10kg sekker. Varer lenge. Anonymkode: 39bb3...4f1
AnonymBruker Skrevet 24. mai #17 Skrevet 24. mai Nei, jeg kjøper ikke store sekker. De blir matleie så da er det totalt bortkastet. Har 2 hannkatter som spiser både tørt og vått, men varierer mellom smak og merker. Anonymkode: cadab...a46
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå