Gjest Gjest Skrevet 13. april 2006 #21 Skrevet 13. april 2006 Det spiller vel ikke stor rolle hvem gjesten der er, det som er viktig er kanskje om det er riktig at en registrert bruker kommer en såpass alvorlig sleivete kommentar som kan tas hardt opp...til en gjest. Det har vært forholdsvis seriøse og saklige innlegg i denne tråden, om norsk lovverk og hjemler for å kunne innhente personopplysninger, også svarer den registrerte brukeren med et såpass sleivete og tankeløst innhold.. ← men les det Gry har skrevet da vel!
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2006 #22 Skrevet 13. april 2006 Spørsmål i forbindelse med åpningsinnlegg. Jeg har flere ganger siste par dager oppdaget at noe har blitt fanget opp av virusprogrammet mitt fra samme IP.adresse. Hva kan jeg gjøre med det? Rapportere noe sted? Bør jeg f.eks. slette all sensitiv info på maskinen? Noen som har peiling?
Gjest Embla s Skrevet 13. april 2006 #23 Skrevet 13. april 2006 Det er vel fordi enkelte mennesker foretrekker å komme til bunns i en sak og da er det nødvendig å henge seg opp i detaljer. Faglig dybde og kunnskap er ofte nødvendig for å rede ut en sak. ← Joda, men å bli så dødelig fornærmet når noen kommer med en sleivbemerkning da! Det å si "ikke heng deg opp i dette, finn heller et tre å henge deg opp i" er en ganske vanlig tullekommentar, og anses vel neppe som en oppfordring til selvmord...
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2006 #24 Skrevet 13. april 2006 Joda, men å bli så dødelig fornærmet når noen kommer med en sleivbemerkning da! Det å si "ikke heng deg opp i dette, finn heller et tre å henge deg opp i" er en ganske vanlig tullekommentar, og anses vel neppe som en oppfordring til selvmord... ← Nei, men det blir likevel for dumt. En behøver ikke akseptere flåsing og sleiving i alle sammenehnger, heller ikke her..
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2006 #25 Skrevet 13. april 2006 Er du trådstarter? ← Nei, dette innlegget var ikke skrevt av trådstarter (Trådstarter)
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2006 #26 Skrevet 13. april 2006 Spørsmål i forbindelse med åpningsinnlegg. Jeg har flere ganger siste par dager oppdaget at noe har blitt fanget opp av virusprogrammet mitt fra samme IP.adresse. Hva kan jeg gjøre med det? Rapportere noe sted? Bør jeg f.eks. slette all sensitiv info på maskinen? Noen som har peiling? ← Hva skal du rapportere, og hvor? Det du beskriver er helt vanlig og umulig å få gjort noe med uten å dra ut nettverkskabelen. Det kan være uskyldige ting som forsøker å få kontakt med maskina di, eller ikke fullt så uskyldige(sjelden). Det du bør gjøre dersom maskina di er på internett er å ha en oppdatert brannmur, oppdatert virusbeskyttelse og oppdaterte spywareprogrammer. (Virus og spyware må naturligvis kjøres jevnlig)
Gjest Bellatrix Skrevet 13. april 2006 #27 Skrevet 13. april 2006 Er du klar over at jeg lett kan finne ut hvem du er? Noen registrerte brukere legger ut nok informasjon til at man lett kan finne ut hvem de er. Et lite søk på Finn, telefonkatalogen og google og vips, så har man masse informasjon ut fra helt uskyldige innelgg på KG. Tenker dere ikke over at det finnes mennesker som kan misbruke denne informasjonen? Tenker ikke på innlegg med personlige tanker osv, men de som legger ut bilder, salgsannonser på Finn de viser til osv. ← Om noen finner ut av hvem jeg er ved å lese her, så er det ganske greit. Jeg gidder ikke gå og være redd. Det er da mange mennesker i byen jeg bor, og rundt om i landet som vet hvem jeg er, men jeg frykter dem ikke for det.
Gjest Den Sorte Ridder Skrevet 13. april 2006 #28 Skrevet 13. april 2006 Jeg vet alt om en person her inne. Og da mener jeg ALT.
Gjest Hilde K S Skrevet 13. april 2006 #29 Skrevet 13. april 2006 Jeg vet alt om en person her inne. Og da mener jeg ALT. ← Jeg vet også alt om en person her inne. De fleste vet vel alt om en person her inne? Det ville jo være grusomt å ikke vite alt om seg selv?
Gjest Hilde K S Skrevet 13. april 2006 #30 Skrevet 13. april 2006 Jeg hadde forresten syntes det var litt gøy å fått vite hva folk på nettet vet om meg.
Gjest gjest1 Skrevet 13. april 2006 #31 Skrevet 13. april 2006 Jeg vet alt om en person her inne. Og da mener jeg ALT. ← Jeg vet og alt om en person her inne og hva hun har i trusa! Så du er ikke spesiell.
Gjest Den Sorte Ridder Skrevet 13. april 2006 #32 Skrevet 13. april 2006 Jeg vet og alt om en person her inne og hva hun har i trusa! Så du er ikke spesiell. ← Jeg snakker ikke om meg selv.
Gjest Hilde K S Skrevet 13. april 2006 #33 Skrevet 13. april 2006 Jeg snakker ikke om meg selv. ← Dette var en deilig oppfyrende kommentar på en nokså kjedelig forumdag.
Gjest King James II Skrevet 13. april 2006 #34 Skrevet 13. april 2006 Jeg vet hvem jeg er. Og det er ille nok bare det.
Gjest Bellatrix Skrevet 13. april 2006 #35 Skrevet 13. april 2006 Jeg vet alt om en person her inne. Og da mener jeg ALT. ← Er det deg selv du mener?
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2006 #36 Skrevet 13. april 2006 Takk til trådstarter som laget denne tråden, lenge siden jeg har ledd så mye selvom utganspunktet ditt ikke var ment sånn. For å være ærlig så blåser jeg om noen finner ut om hvem jeg er, har ingen svinn på skogen jeg.Om noen har det som hobby så værsågod.
Gjest Embla s Skrevet 13. april 2006 #37 Skrevet 13. april 2006 Jeg vet alt om en person her inne. Og da mener jeg ALT. ← Tviler ikke, men i såfall betyr det at du kjenner denne personen ultragodt IRL, og da har sikkert personen fortalt deg nicket sitt på KG. altså helt grei skuring! For jeg tviler på at du eller andre har klart å pusle sammen ALT om en person kun utifra det vedkommende skriver av innlegg her...
Gjest King James II Skrevet 13. april 2006 #38 Skrevet 13. april 2006 (endret) Er det deg selv du mener? ← nei hun mener meg....Og hun lyver bare så det er sakt Endret 13. april 2006 av Trajan Cicero
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2006 #40 Skrevet 13. april 2006 Ryddet? Tråden er jo fortsatt full av utenomsnakk om hvem som har funnet seg selv osv. (Trådstarter)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå