Gå til innhold

Snefrid & Geir 27 april 2002


Sussi

Anbefalte innlegg

På tide med en dagbok kanskje... det er ikke så lenge til nå da. Burde startet en tidligere, men slik ble det ikke.

Har vært i møte med presten denne uken samt hatt møte med lokalet som arrangerer for oss & avtalt meny m.m. Føler hele tiden det er noe jeg har glemt, tankene går hele tiden i bryllupsforberedelser. "har jeg glemt noe", vil gjestene hygge seg" "skal vi ha underholdning av noe slag" (vil egentlig ikke det, men tenker likevel) "hvordan blir været..." osv osv. Slitsomt men gøy da...

Det jeg i farten kommer på er i orden er følgende:

Kirke

Lokalet-her tar de seg av alt med mat servering drikke pådekking, pynt, pakker opp gaver etc etc det er deilig å kunne komme som gjest i eget selskap & gå igjen uten tanke på oppvask icon_wink.gif

Hotellovernatting

Kjole m/ tilbehør

bukett + buketter til jentene + knappehull til de som skal ha det.

Antrekk til HAN

Kjoler til jentene våre (brudepiker)

Klær til svenn

Innhold i toalettkurver (takk brukere av KG for kjempegøy tips!!!)

Invitasjoner er sendt ut for lenge siden

Bordkort planen er klar...

Vi bruker egen bil

Frisør/sminke

Pass til barna

Bryllupsreisen er bestillt & betalt

Solosanger i kirken

hva mer hva mer...Plutselig så det så lite ut.. Sikkert glemt noe. Kommer tilbake til det siden da.

_________________

Sussi icon_lol.gif

Selvfølgelig FOTOGRAF er bestillt

[ Dette Innlegg er endret av: Sussi den 2002-03-17 11:03 ]1212[ Dette Innlegg er endret av: Sussi den 2002-03-17 11:05 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Snorkfrøken

Hei sussi!

Så spennende - bare en måned igjen! Tenker du har mange tanker i hodet! Lykke til med videre planlegging!!!

Hilsen Snorkfrøken som har dato nøyaktig 3 måneder etter deg icon_biggrin.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er ikke lenge til nå nei. Tanker i hodet har jeg 24-7.

Siden sist har jeg gjort ferdig kirkeprogrammet og begynt på sangheftet (forsiden + det obligatoriske: Velkommen sang, takk for maten, bergenssanger må med, menyside etc. De andre sangene skal vi jo ikke se så det får andre ta seg av etter jeg har tatt meg av "layouten" icon_smile.gif.

Over påske skal jeg ta å kontakte kirketjeneren slik at jeg kan ta en titt i kirken sammen med hun som skal synge solo. Hun ønsker å se hvor hun skal stå og mikrofon mulighetene.

Opp i alle forberedelsene forsøker jeg å planlegge til bryllupsreise. Den er bestillt å betalt, men må planlegges litt også. Hva vi skal se, hvor vi skal kjøre osv. Vi bestemte oss for å reise til USA. Ikke noe særlig romantisk plass kanskje. Vi har tilsammen 3 barn. Vi reiser uten dem. Da ønsket jeg å reise en plass der vi opplevde noe for å forklare det på den måten. Min tilkommende ønsket å reise til Grand Canaria, men da ville jeg bare savnet barna SÅ forferdelig at tror ikke jeg ville hatt det 100% kjekt. USA har vi begge ønsket å reise til, så da ble det slik. Håper på mange nye opplevelser så savnet ikke blir for fryktelig.

Kjøpte sko til jentene våre ( 3 av dem ) som skal være brudepiker nå på lørdag. Fikk 3 sko til den nette sum av kr, 575,-. ikke noe å si på det. Og de var kjempefine.

Vært innom floristen i uken å byttet brudebukett! JEG ER SÅ LETTET AT DET ER GJORT! Saken er det at jo mer jeg så på bildet av buketten jeg hadde bestillt jo mindre likte jeg den. Egentlig var det ikke slik jeg ønsket med tanke på farger & fasong, men hørte på innpulser fra "utsiden" at det måtte være kontraster bla bla icon_smile.gif. vel jeg ombestemte meg & har nå bestillt meg den buketten jeg ville ha.

Vi skal ha "bonger" i baren etter middag. (2 til hver gjest) Jeg har vært litt i tvil om det var det rette å gjøre. Med tanke på kaffegjester som på en måte "ikke får så mye" osv. ( kaffegjesgjestene våre får velkomtdrink når de komemr, samt kaffe avec) Vel ble litt lettere til sins da jeg hørte at dette var blitt mer & mer vanlig blandt unge i dag. Og snakket med flere som har vært i bryllup med bonger.

Det samme gjelder musikk på anlegg. Jeg syntes det er mye penger å betale for et band ( må minst være 2) i noen timer. Et anlegg vil selvfølgelig ikke ha samme effekten som et liveband, men uansett vil det alltid være noen som klager på musikken så...

_________________

Sussi icon_lol.gif

[ Dette Innlegg er endret av: Sussi den 2002-03-24 20:29 ]1212[ Dette Innlegg er endret av: Sussi den 2002-03-24 20:32 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hopper bare innom for å si hei! Hvordan ligger du an med planleggingen da ? Nå er det jommen ikke lenge igjen - bare snakk om noen få uker .-) Lykke til12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

God morgen

Skriver i dagboka di igjen jeg icon_smile.gif Om vi har mye igjen? Neida det er vel kun forsiden til talene/sangene. Vi har nå laget opp Kirkeprogrammet så det er klart til å printes ut rett etter påske. Ellers så er det kun møter med hotellet og frisøren min som gjenstår. Vi skal avtale hva drikken skal være til velkomst, forrett og hovedrett og hvor mange bonger vi skal ha icon_smile.gif

NÅ gleder vi oss begge to vanvittig selv om det ikke blir så mye tid til å tenke på det for tiden. Han jobber jo døgnet rundt....

Skal du også drikkes ut 6 April - jeg skal i nytt utdrikkingslag den 27 April - da er det min forlover som skal drekkes ut icon_smile.gif Gleder oss.

Hvor mye har dere igjen da ?

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen 20 april!

Ja, hva har vi igjen...

Skrive ut resten av kirkeprogrammet, hobbybutikken hadde ikke nok av den type papp jeg skal bruke, så henter resten av dette etter påske, så da blir de ferdige.

Jeg har klargjort brevene som skal sendes til avisene for kunngjøring..., og festprogrammet er mer eller mindre sammensatt. Så et par småplukk til der så er de ferdige til utskrift. Ble forøvrig veldig fornøyd med dem.

Kjøreplanen for bryllupet er ennå ikke laget. det tar vi sammen med viseverten...regner med i løpet av en 14 dgr tid.

Musikken er forsåvidt i boks. Må sette dette i sammen i en rekkefølge slik at dette kan ture å gå uten de altfor mange cd skiftene. Planen er å bruke MP3 filer rett fra lapptop men må vel ha noen backup cd'er av musikken tenker jeg . Kan ikke alltid stole på data!

Ellers tror jeg vi er i god rute...

_________________

Sussi vinke.gif

1212[ Dette Innlegg er endret av: Sussi den 2002-04-01 20:55 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Heia Sussi

Så koselig å få hilsen fra deg i dagboka mi. Nervene kommer nå - men utrolig nok er alt under kontroll. Skal ringe til avisene senere i dag og høre med dem ang. annonsering icon_smile.gif Når setter dere annonse i avisen da.

Oops nå må jeg ringe til presten ang. øvelse i Kirken icon_smile.gif Kos deg med planleggingen icon_smile.gif 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I helgen ble jeg drukket ut! Hadde en fin dag med gode venner. Ble hentet hjemme i 11 tiden av en helt ukjent mann (!?). Spurte om det var jeg som skulle drikkes ut...? Jeg skulle være med han på en liten kjøretur. Hevdet vi skulle på Voss, men tvilte litt på det da. Da vi kom til Arna plasserte han meg på toget..inn til sentrum. Visste ikke hva som skulle skje videre...hvem møter meg??? På perrongen var det så & si helt tomt.

Så ser jeg forloveren + en til stå bak en trapp & filmet meg. Ja ja det er jo slik en må regne med på en dag som dette! Så bar det videre til fotpleier. (deilig!!!) etter en tur i byn så fikk jeg bind foran øynene så bar det igjen videre til ukjent destinasjon. Ut av bilen inn i en ny. Må innrømme at selv om jeg stoler på jentene så var jeg nervøs.

Ute av bilen fikk jeg på meg noen seler og ble festet til en stol...Da jeg tilslutt fikk se. satt jeg i et sesna (?) fly på Flesland ready to take off.. KJEMPEGØY! Vi fløy over Bergen..over bostedet mitt & tilbake. Det var utrolig hyggelig overaskelse. Siden bar det en tur på bowling. Plukke opp resten av gjengen fra jobb o.l. slik at vi alle samles sammen til en real fest! Og det ble det.

Det var en uforglemmelig dag det skal være sagt! Må nevn det at 15 minutter før vi tok av på Flesland var det for mye tåke at vi kunne tatt den turen. FLAKS! icon_smile.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg måtte lese i dagboka di igjen icon_smile.gif kjempefestlig utdrikkingslag du hadde da icon_smile.gif vel nå er det ikke lange tiden for noen av oss - 10 dager igjen for meg og 17 dager for deg. Håper at alt går kjempebra i bryllupet deres. Akuratt nå sitter jeg her og vet ikke helt hva mer jeg skal ordne - blir nok et kjør uten like neste uke så jeg får bare roe nervene litt nå som jeg har muligheten.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...