Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har blitt tatt med buksa nede? Par/single? Noen gode historier? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vel, når tenåringssønnen plutselig vandrer inn på soverommet til foreldrene i aktivitet, er det ikke morsomt. Dette var en feriebolig der barn og voksne bodde på samme soverom. Dårlig planlagt av oss, skjer ikke igjen.

Anonymkode: d0acc...35f

• Liker 1
Skrevet

Ble fersket på The Well. Jeg satt i hockey med ryggen mot veggen og ble sugd mens hun masserte prostata. Hun stod med rumpa i været mot døra da rengjøringspersonalet kom inn. 

Pussig nok og heldigvis fikk det ingen konsekvenser. Jeg hadde dødd litt om vi ble utestengt fra TW.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Snok1 skrev (3 timer siden):

Ble fersket på The Well. Jeg satt i hockey med ryggen mot veggen og ble sugd mens hun masserte prostata. Hun stod med rumpa i været mot døra da rengjøringspersonalet kom inn. 

Pussig nok og heldigvis fikk det ingen konsekvenser. Jeg hadde dødd litt om vi ble utestengt fra TW.

Regner med det var digg🤩 Endte det med orgasme?

Anonymkode: 103b3...ff3

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Regner med det var digg🤩 Endte det med orgasme?

Anonymkode: 103b3...ff3

Vi avbrøt der og da, vi hadde nok pushet både grenser og hellet vårt langt nok.

Men et godt minne for oss begge to. ☺️

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Vel, når tenåringssønnen plutselig vandrer inn på soverommet til foreldrene i aktivitet, er det ikke morsomt. Dette var en feriebolig der barn og voksne bodde på samme soverom. Dårlig planlagt av oss, skjer ikke igjen.

Anonymkode: d0acc...35f

🤣🤣🤣🤣🤣🤣 shit

Skrevet

Jeg må fortelle en litt artig episode. Jeg å min daverende kjærest planla at vi skulle knulle utendør. Vi gikk en lang tur etter noen naturstier i et idyllist området i nærheten av sjøen. Det var sommer og solen skinte, vi var pirret av tanken begge 2, så sporet vi av stien å gikk ned mot sjøkanten, fant oss et fint skjermet området med litt gress. Jeg i shorts og hun i bikini, vi satt der og lurte på om vi skulle eller ikke. Jeg kysset henne og da var det gjort. Jeg la meg på rygg og hun satte seg oppå meg, vi holdt på en god stund da jeg såg en hund som kom, hun såg den ikke,men merket den når hun kjente snuten  mot rumpa og svatt til🤣🤣🤣 vi rakk akkurat å  få på oss klærne å legge oss ned for at det skulle se ut som vi sola oss når eieren kom rundt den store steinen vi lå bak. Han beklaget seg at hunden hadde komt til oss,  så gikk han videre. Hadde han bare vist hva hunden akkurat hadde sett🤣🤣🤣

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
fisker1 skrev (12 timer siden):

Noen som har blitt tatt med buksa nede? Par/single? Noen gode historier? 

Har bare sendt sexy bilder til mannen, som hans sønn og noen butikkansatte har sett ved uhell et par ganger opp igjennom (fordi han glemmer at han har hatt de åpne på telefonen). Vi har humor omkring dette. Plager meg ikke. Men han blir lettere brydd. Vi har skjult chat for dette men han glemte seg.

Anonymkode: 60f28...78a

• Hjerte 2
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger, brukerangrep og svar til dette. 

Elaine Marley, mod.

• Liker 1
Skrevet

Jeg var på tur med ex'n på skauen tidlig på våren. Langt fra folk, og langt fra merkede turløyper. Og med to bikkjer i følge følte vi oss trygge på at vi ville få et forvarsel om det kom folk.

Det gjorde vi ikke.

Vi var knapt nok ferdig påkledd igjen da det kom en kar forbi oss med verdens største og megetsigende glis. Så han hadde nok hatt god underholdning på skauturen sin...

• Liker 2
Skrevet
Hillbill skrev (22 minutter siden):

Jeg var på tur med ex'n på skauen tidlig på våren. Langt fra folk, og langt fra merkede turløyper. Og med to bikkjer i følge følte vi oss trygge på at vi ville få et forvarsel om det kom folk.

Det gjorde vi ikke.

Vi var knapt nok ferdig påkledd igjen da det kom en kar forbi oss med verdens største og megetsigende glis. Så han hadde nok hatt god underholdning på skauturen sin...

Hærlig.! Dette har jeg gjort selv. Gikk meg på et par som  hodt på, eller jeg hørte lyder som jeg gikk etter til jeg såg de. Pirrede det må jeg si. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...