Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva foretrekker damene hvordan mannen er stelt med hårveksten nedentil, under armene, magen?  Hva er mest innbydende?  Hva sier mennene om damenes frisyre nedentil?  Forandrer meningen om  dette  med alderen?  

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Naturlig. Overdrevent stelt er turn off. God hygiene holder i massevis

Anonymkode: e6feb...a31

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Mannen må ha litt hår og ikke være helt hårløs. 

Anonymkode: 7e0e9...850

AnonymBruker
Skrevet

Foretrekker det naturlige jeg.

Anonymkode: 1f096...22a

AnonymBruker
Skrevet

Foretrekker at det er godt trimmet der nede eller glatt på mannen. Foretrekker ikke mye kroppshår. At han ikke kommer med viltvoksende nese og ørehår

På meg selv foretrekker jeg også glatt. Jungel i skrittet synes jeg ikke noe om. Hadde mannen foretrukket naturlig behåring på meg hadde jeg nok hatt problemer med det.

Anonymkode: eb793...0cf

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Naturlig hårvekst på kroppen, elsker hår på magen å brystet. Mannen min har helt normal behåring på ryggen og slikt, det liker jeg. Har ikke vært sammen med noen som har et svært teppe på ryggen, så det kan jeg ikke uttale meg om. Vil ikke at menn skal barbere verken legger, lår eller armhuler. Vil ha en MANN. I underlivet kan han stusse litt om han er ekstremt godt behåret, slik at jeg ikke setter kjønnshårene mellom tennene når jeg suger han. Elsker å suge og kjedelig om det da var lange hår langt opp over skaftet. 

Men glattbarbert eller vokset = usexy. 

Anonymkode: 02b57...175

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Underlivet bør trimmes så det ikke setter seg i tenna. Gjerne shave ballene om du liker at tungen brukes der også.

Ører og nesehår kan godt trimmes om det er mye buskas😄 skjegg og øyebryn bør være stelt, men ikke polert. 

Ellers foretrekker jeg en hårete mann. 

Barbert bryst og legger er direkte usexy. 

Anonymkode: 70ef8...fff

AnonymBruker
Skrevet

Jeg foretrekker at mannen er naturlig. Har han hår på brystet så ikke ta det bort. Stubber er det verste jeg vet. Gjerne stell hårene på brynene. Klippe de som vokser vilt. Samme med ører og nese. Men det er jo mere når man blir eldre. Gjerne trimme håret nedentil men ikke glatt barbert. 

Anonymkode: 045a6...bd8

AnonymBruker
Skrevet

Tenner kun på naturlig og hårete menn. Vil ikke han skal fjerne kroppshår 

Anonymkode: 0c757...a91

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...