Gjest Gjesta Skrevet 13. april 2006 #1 Skrevet 13. april 2006 Jeg skulle gå tur med hunden, men jeg ante ikke ordet av det før jeg lå rett ut, og traff bakken med ansiktet først. Jeg har skikkelige skrubbsår i håndflatene, og det gikk dessverre også litt utover leppe og hake, selv om det ikke er sånn at det må syes eller noe. Nå sitter jeg med ispose på underleppa; er det noe annet jeg kan gjøre for å forhindre at det hovner opp og blir stygt?
Gjest Gjesta Skrevet 13. april 2006 #2 Skrevet 13. april 2006 Tror ispose er det som hjelper best.. Kanskje også rense det godt, minske faren for infeksjoner.. Huff, ikke noe gøy, håper det går fort over!
Gjest Gjesta Skrevet 13. april 2006 #3 Skrevet 13. april 2006 Jeg har sittet med is på i ca. en time, og tror det verste av hevelsen er borte. Skrubbsårene er det lite å gjøre noe med, men jeg får være glad det gikk såpass bra som det gikk.
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2006 #4 Skrevet 13. april 2006 Jeg har sittet med is på i ca. en time, og tror det verste av hevelsen er borte. Skrubbsårene er det lite å gjøre noe med, men jeg får være glad det gikk såpass bra som det gikk. ← Burde ikke du strengt tatt være en ekspert på dette når du har et bilde av en terrengsykkel i avataren din Rense sår med klorhexidin eller alkohol. Ispose på for å hindre ødemdannelse. Bilde av typen din på innerlomma, når noen spør deg hvorfor du ser så herja ut.
Gjest Gjesta Skrevet 13. april 2006 #5 Skrevet 13. april 2006 Burde ikke du strengt tatt være en ekspert på dette når du har et bilde av en terrengsykkel i avataren din Rense sår med klorhexidin eller alkohol. Ispose på for å hindre ødemdannelse. Bilde av typen din på innerlomma, når noen spør deg hvorfor du ser så herja ut. ← Nja, jeg har truffet bakken hardt noen ganger, ja. Men aldri med ansiktet først. Stort sett er det hender, albuer og knær det har gått ut over. Jeg har lært å alltid bruke hjelm og hansker, men nå blir det kanskje ishockey-hjelm. Jeg renset med klorhexidin, har så sittet med ispose i snart to timer, og hevelsen er mindre, men leppa føles snål og øm. Det verste er nok såret stolthet...
Gjest KATTAstrofe Skrevet 14. april 2006 #6 Skrevet 14. april 2006 Det er jo en trøst at leppene og slimhinner generelt leges fort Is er forøvrig bra mot hevelser, men det har du jo allerede gjort riktig.
Gjest Gjesta Skrevet 14. april 2006 #7 Skrevet 14. april 2006 I dag er det mest skrubbsårene igjen (og ømhet), jeg fikk aldri noen hevelse, takk og pris.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå