Gå til innhold

Fine feriesteder for vegetarianere

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvilke land er fine å feriere i for vegetarianere? Tenker på land hvor det er lett å få god vegetarmat når man går ut for å spise.

Hvilke land anbefales ikke ut fra dette kriteriet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

England er veldig bra, Kina anbefales ikke.

Gjest Varg-Menja
Skrevet

India, der får du nesten bare vegetarisk mat, kjøtt er unntaket, fisk er litt vanligere.

Skrevet

Tyskland og Storbrittania. Der er det lett å få vegetarmat på "vanlige" restauranter.

Spania kan være både-og. Vanlige restauranter kan man være uhelige med og bare finne en salat med løk, men i byer har de ofte vegetarrestauranter med himmelsk mat til veldig hyggelige priser.

Gjest Gjesta
Skrevet

Tyskland og Nederland, pluss Storbritannia er de beste landene i mine øyne.

Gjest Hippopotamus
Skrevet

Jeg har vært i Kina, Nord Afrika, Russland, Latvia, Tsjekkia, Slovakia og Ungarn, og har enda ikke opplevd det som vanskelig å være vegetarianer.

Av disse stedene var det minst å velge i i Russland, og mest i Latvia. Så ikke en eneste meny i Riga uten flere vegetarretter å velge mellom. Som oftest var ca halvparten av rettene på menyen vegetarisk.

Skrevet

I Kroatia var vanskelig å finne stort annet enn pizza - men de var til gjengjeld gode og billige! :)

Skrevet
England er veldig bra, Kina anbefales ikke.

Hvorfor ikke Kina? Det finnes da utallige kinesiske vegetarretter? :klø:

Italia har mange vegatariske retter. Sør-Afrika er ikke like bra.

Skrevet

Ungarn, ifølge mamma som har vært der:) Billig og god vegetarmat

Skrevet

India, ja. Og Nepal. Der fant jeg plutselig ut at jeg hadde vært vegetarianer i ukesvis, helt uten å mene det :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...