Gjest Gjest Skrevet 13. april 2006 #1 Skrevet 13. april 2006 Hvilke land er fine å feriere i for vegetarianere? Tenker på land hvor det er lett å få god vegetarmat når man går ut for å spise. Hvilke land anbefales ikke ut fra dette kriteriet?
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2006 #2 Skrevet 13. april 2006 England er veldig bra, Kina anbefales ikke.
Gjest Varg-Menja Skrevet 13. april 2006 #3 Skrevet 13. april 2006 India, der får du nesten bare vegetarisk mat, kjøtt er unntaket, fisk er litt vanligere.
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2006 #4 Skrevet 13. april 2006 Tyskland og Storbrittania. Der er det lett å få vegetarmat på "vanlige" restauranter. Spania kan være både-og. Vanlige restauranter kan man være uhelige med og bare finne en salat med løk, men i byer har de ofte vegetarrestauranter med himmelsk mat til veldig hyggelige priser.
Gjest Gjesta Skrevet 13. april 2006 #5 Skrevet 13. april 2006 Tyskland og Nederland, pluss Storbritannia er de beste landene i mine øyne.
Gjest Hippopotamus Skrevet 13. april 2006 #6 Skrevet 13. april 2006 Jeg har vært i Kina, Nord Afrika, Russland, Latvia, Tsjekkia, Slovakia og Ungarn, og har enda ikke opplevd det som vanskelig å være vegetarianer. Av disse stedene var det minst å velge i i Russland, og mest i Latvia. Så ikke en eneste meny i Riga uten flere vegetarretter å velge mellom. Som oftest var ca halvparten av rettene på menyen vegetarisk.
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2006 #7 Skrevet 13. april 2006 I Kroatia var vanskelig å finne stort annet enn pizza - men de var til gjengjeld gode og billige!
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2006 #8 Skrevet 13. april 2006 Fant noen links på Internett http://wienervegetarier.austrianonlines.at/urlaub/index.htm (på tysk, men lett å forstå) http://www.gonomad.com/traveldesk/0408/veg...ans_abroad.html
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2006 #9 Skrevet 14. april 2006 England er veldig bra, Kina anbefales ikke. ← Hvorfor ikke Kina? Det finnes da utallige kinesiske vegetarretter? :klø: Italia har mange vegatariske retter. Sør-Afrika er ikke like bra.
Knøttet Skrevet 14. april 2006 #10 Skrevet 14. april 2006 Ungarn, ifølge mamma som har vært der:) Billig og god vegetarmat
Klips Skrevet 15. april 2006 #11 Skrevet 15. april 2006 India, ja. Og Nepal. Der fant jeg plutselig ut at jeg hadde vært vegetarianer i ukesvis, helt uten å mene det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå