AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Han har god råd så er ikke det det handler om. Bruker aldri penger, moren min må betale for alt hjemme fordi han nekter. I tillegg så blander han seg opp i pengebruken til oss andre i familien. Jeg har vært hos foreldrene mine noen dager men jeg bor ikke der lenger. I går fikk jeg skikkelig kjeft fordi jeg dro på butikken og kjøpte meg Ibux på grunn av smerter i skulderen. Han mente det var mye dyrere en på apoteket, men det er det jo ikke og butikkene tjener vel ikke så mye på apotekvarer siden det er fra apotek, men han nekter å tro på dette og kjeftet på meg hele dagen fordi jeg hadde brukt penger på noe som var nødvendig da. Jeg kjøpte gilde pølser også som var til alle i dag og det var selvfølgelig feil mente han og jeg burde vist heller kjøpt first price pølser, men ingen i familien liker disse bortsett fra han, og han prøver noen ganger å tvinge oss til å si at vi liker dem. Ja, er sikkert flere andre som liker dem, men her er det bare faren min. Og han spiser gilde pølser men er sur fordi jeg brukte mine penger på det. Er det normalt å være så opphengt i sånn? Han er 71 så dette forandrer seg nok ikke. Anonymkode: 1e5fd...912 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden Har han alltid vært sånn, eller er det noe nytt? Evt begynner han å bli verre med det? For det er selvsagt ikke normalt, det vet nok du også. Er det nytt, eller begynt å bli verre, så ville jeg bekymret meg for demens/alzheimer. Anonymkode: e57c5...3d0
AnonymBruker Skrevet 54 minutter siden #3 Skrevet 54 minutter siden Hvorfor i alle dager sier du ikke fra? Like foreldre var gjerrig i min barndom men også ikke f om jeg ikke sier ifra/gir stikk som voksen Anonymkode: c77fa...58e 1
AnonymBruker Skrevet 25 minutter siden #4 Skrevet 25 minutter siden AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Har han alltid vært sånn, eller er det noe nytt? Evt begynner han å bli verre med det? For det er selvsagt ikke normalt, det vet nok du også. Er det nytt, eller begynt å bli verre, så ville jeg bekymret meg for demens/alzheimer. Anonymkode: e57c5...3d0 Han ble sånn etter at han arvet masse penger etter faren sin. Han var ikke sånn før det. Anonymkode: 1e5fd...912
AnonymBruker Skrevet 24 minutter siden #5 Skrevet 24 minutter siden AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Hvorfor i alle dager sier du ikke fra? Like foreldre var gjerrig i min barndom men også ikke f om jeg ikke sier ifra/gir stikk som voksen Anonymkode: c77fa...58e Fordi han blir lyn forbanna og det blir skikkelig dårlig stemning. Jeg orker det ikke selv om jeg vet at jeg burde tåle det. Anonymkode: 1e5fd...912
AnonymBruker Skrevet 19 minutter siden #6 Skrevet 19 minutter siden Ikke normalt. Har en svigersøster som er av samme type, hun bor ennå hjemme i en alder av 30 år for å spare penger (livredd for å bruke penger). Anonymkode: 605a4...4b4
alfathealfa Skrevet 18 minutter siden #7 Skrevet 18 minutter siden Min far er påholden, men bidrar selvfølgelig til husholdningen. Hvis han ikke bidrar i heimen, hvorfor skal han bo der? Hvorfor skal han ha pølser i det hele tatt? Er du den rause typen hadde jeg hatt med First Price til han, så kan dere andre spise Gilde.
alfathealfa Skrevet 17 minutter siden #8 Skrevet 17 minutter siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Fordi han blir lyn forbanna og det blir skikkelig dårlig stemning. Jeg orker det ikke selv om jeg vet at jeg burde tåle det. Anonymkode: 1e5fd...912 Da får han gå hvis han ikke kan oppføre seg.
AnonymBruker Skrevet 9 minutter siden #9 Skrevet 9 minutter siden Min far var en merkelig mann.En gang sa han "nå skal jeg dra til byen så nå trenger det ikke fyres i ovnen mer".At vi andre frøs betydde igenting.En annen gang spurte jeg (dum som jeg var)om jeg få noen få kroner til å gå på kiosken,men det kunne jeg ikke fordi min bror hadde fått...Han var merkelig på andre måter også,men det blir for vondt å gå inn på. Anonymkode: c5638...600
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå