AnonymBruker Skrevet søndag kl. 18:47 #1 Skrevet søndag kl. 18:47 Hvordan liker du den? Type krem, fyll, hva funker du den i? Pynt? Anonymkode: d0032...a02 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 18:54 #2 Skrevet søndag kl. 18:54 Krem og bringebærsyltetøy inni. Krem og geletopper oppå. Det er min goto- bløtkake. Anonymkode: c30cc...d8b
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 18:55 #3 Skrevet søndag kl. 18:55 Jeg har et fyll med vaniljekrem og jordbær, så et med vaniljekrem og blåbær og bringebær. Jeg har litt most jordbær i kremen, så den får litt syrligere smak. Så bombarderer jeg med bær. Jeg lager den oftest som marsipankake. Anonymkode: c6b5e...4ee
makkapakka Skrevet søndag kl. 18:56 #4 Skrevet søndag kl. 18:56 Rørte jordbær som fyll..og jordbær oppå resten masse krem.
Brunhilde Skrevet søndag kl. 18:57 #5 Skrevet søndag kl. 18:57 Jeg foretrekker marsipankake, men bløtkake med multekrem inni er ganske godt. Eller jordbær som beskrevet av @makkapakka
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 19:05 #6 Skrevet søndag kl. 19:05 Ett lag med krem, ett lag med krem med bringebær og knust mørk sjokolade. Enten marsipanlokk eller vanlig kremlokk med jordbær. Anonymkode: fdcc7...f7a
Amy71 Skrevet søndag kl. 19:09 #7 Skrevet søndag kl. 19:09 1 lag med piska krem og vaniljekrem, 50/50. 1 lag med jordbærsyltetøy eller jordbær i små biter ilag med piska krem. Og jordbær på. I barnebursdager har jeg iblant brukt strøssel på kaka. 1
moomino Skrevet søndag kl. 19:16 #8 Skrevet søndag kl. 19:16 I bruker kremfløte. Inne smører vi først et lag med rørte jordbær, så et lag med banan skjært i skiver, så et lag med krem. Så har vi krem på utsiden, pynter på toppen med litt forskjellig noen ganger jordbær, noen ganger rever sjokolade, kiwi, blåbær Kremfløte pisker vi med litt sukker og vaniljesukker. 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 19:19 #9 Skrevet søndag kl. 19:19 Den beste bløtkaken jeg vet er med fersk (eller frosstet) bringebær med krem, uten tilsatt sukker i bær eller kremen. Bunnen er så søt i seg selv, i tillegg til fen mektige kremen, så denne enkle komboen er en frisk og sikker vinner for meg. Er ellers glad i alt av kaker, men bløtkake må være laget slik for at jeg skal synes den er god. Anonymkode: a5edf...4dc 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 23:37 #10 Skrevet søndag kl. 23:37 Dynker godt med saft fra moste bringebær. Fyller med rørte bringebær og krem. Noen ganger bananskiver i tillegg. Jeg bruker walnøtter i kremen for crunch. Krem på kantene og lokket. Pynter med friske bær, seigmenn eller marsipanlokk. Anonymkode: d5439...a05
AnonymBruker Skrevet i går, 00:07 #11 Skrevet i går, 00:07 Jeg synes det er godt med marsipankake med aprikossyltetøy, og mandelbunn. Pynt kan være helt enkel, som for eksempel denne: Anonymkode: 393a0...fa6
AnonymBruker Skrevet i går, 00:10 #12 Skrevet i går, 00:10 multer og krem, helt nydelig! Anonymkode: 34101...474
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå