Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Her har jeg handlet inn, bakt ferdke rundstykker,laget deilig stor frokost/lunsj , så middag og kaker. Dekket på og ryddet og vasket huset og. 

Spør mannen om han kan sitte fram kanel ,sukker og smør. (han sitter i sin egen verden på tlf eller går rundt og slapper av som vanlig). Spør han 4-5ganger de neste 30min. Mens jeg står med 20 andre ting ,alene! Så til slutt klarer han det men glemte smøret. Så sa jeg vi må ha smør og . Da ble han sur og la seg på sengen og klikket på meg for jeg var psyko og kalte meg mye slemt og verre! Jeg prøver å forklare at jeg syns det er dumt at jeg alltid står med alt og han ikke klarer å dekke på neo eller spørre om jeg trenger hjelo til noe. At han sybs det er helt greit å bare komme til dekket bord hver gang. Ja men da må jeg si hva han skal gjøre da. Jeg sa jo at du kunne ta ut de 3 tingene, men så stakk du før du var ferdig. Andre hadde og kanskje sett at ketchup og stekt løk burde vårt på bordet eller drikke. Men da må jeg jo selvsagt fortelle det og, gjerne mange ganger. Men da blir du sur siden jeg maser! Men du  sier seøv at jeg må spørre for du hører det ikke. Jeg står rett forann han og sier det. Eller spør veldig fint med ett smil om han kan være så snill og ordne de.t Jeg burde blirr forbanna for jeg er så lei av å stå med alt hver gang. Hver dag! Han bare gir f.. Dagens utblåsning mens jeg sitter på do før jeg går tilbake og og smiler fint så alle får en fin dag selv om han slenger meg full i drit forann andre! Hipp hipp hurra..

Anonymkode: 93c58...a50

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Viber 50 og 52år, så han burde klare noe.

AnonymBruker
Skrevet

Beklager dysleksi :)

Skrevet

Og du er sammen med denne mannen fordi? 🤔

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg handler, mannen lager maten (frokost og middag), jeg baker kake 🎂 

Skjønner ikke hvorfor du gidder… 

Anonymkode: 3f0c4...afe

AnonymBruker
Skrevet

Her hadde jeg nok blitt meget forbannet, bedt han komme seg opp på beina å hjelpe til, hvis ikke hadde jeg glatt avlyst, tatt med det jeg hadde laget og reist til noen andre..

Anonymkode: 44afb...d61

Skrevet

Jeg bor alene og har laget middag til gjestene selv. Kunne selvsagt bedt om hjelp, men jeg liker å ha kontrollen 😅

Kake laget jeg i går så det trenger jeg ikke tenke på, heldigvis. 

AnonymBruker
Skrevet

Vi er 51 og 52. Vi gjør bestandig ting sammen enten det er ute eller inne og stoooorkoser oss med det,er nok derfor det aldri har vært noen form for diskusjoner elle sure miner mellom oss.

Alt fra å stable ved og ta opp poteter til å steike ribbe eller å vaske vinduer gjør vi sammen.

Alt er så mye enklere og raskere da vi er to.

De få timene og dagene i året vi er sammen før og etter jobb er den beste terapi for oss begge,men tiden bare flyr i fra oss. 

Anonymkode: 8ce38...2a9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lager. Jeg liker det. Han vasker opp etterhvert når jeg lager ting. Han vet at han kommer til dekket bord så han sier hver dag hvor heldig han er og han setter så stor pris på det jeg gjør. Men til gjengjeld så jobber han mye mer enn meg nettopp fordi jeg ønsker å ha mere fri. Så da må han jobbe mere for at jeg kan jobbe mindre. 

Anonymkode: d6bca...7a5

AnonymBruker
Skrevet

Her har mannen ordnet leker for barna, lagt burger og pølse. 

Ikke alle menn er slik som din mann. Hvor finner dere disse tullingene? Attpåtil parrer dere med de og lager unger med de? 🤣

Anonymkode: a84b6...5c9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Mardina skrev (10 minutter siden):

Og du er sammen med denne mannen fordi? 🤔

Det høres ut som et mønster de har lagt seg til over år, så plutselig «våkner» kona og gidder ikke dra hele lasset selv lenger. Mannen sitter der og skjønner ingenting, for det er jo dette han er vant med! 

Anonymkode: 464a4...57d

• Liker 3
Skrevet

Den som insisterte på å ta fra meg en rolig søndag, så klart. 

Anonymkode: 8a5ff...f6c

Skrevet

Barna våre er voksne og kommer på besøk med følge og barnebarn. Vet av erfaring når vi har besøk så sitter han der til alle er gått og bare slapper av. Har mast på han i mange år , til ingen nytte. Det blir stonewalling og silent trearmeant i lang tid til jeg unnskylder ( for husfredens skyld, men dette er ikke min feil, jeg var verken sur eller frekk. Jeg spurte fint. Men en så voksen mann burde klare å tenke selv og bidra selv. Ja jeg vurderer å skille meg. Sliten av dette(andre ting og)!

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Barna våre er voksne og kommer på besøk med følge og barnebarn. Vet av erfaring når vi har besøk så sitter han der til alle er gått og bare slapper av. Har mast på han i mange år , til ingen nytte. Det blir stonewalling og silent trearmeant i lang tid til jeg unnskylder ( for husfredens skyld, men dette er ikke min feil, jeg var verken sur eller frekk. Jeg spurte fint. Men en så voksen mann burde klare å tenke selv og bidra selv. Ja jeg vurderer å skille meg. Sliten av dette(andre ting og)!

Silent treatment skal du ikke finne deg i. Du vet sikkert at det er psykisk mishandling? Mangler du økonomiske midler til å dra? Er det derfor du blir værende? 

Skrevet

Vi har hatt samme fordeling både før og etter barn igrunnen.

Jeg ordner ting i forkant (nå da innkjøp klær barn, evt borddekking om aktuelt). Han ordner egne klær. 

Han gjør alt matrelatert. Året rundt på disse oppgavene, høytid eller ei. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...