Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Jeg må bare lufte litt frustrasjon. 

Jeg har en parter som historisk sett har hatt store problemer med å se å forstå hvor grensen mellom vennskapelig og flørtende meldinger osv med andre går. Jeg bryr meg lite til hverdags, har innsett at dette er noe jeg må leve med. Men i dag som det er 17 mai. Barnetog, lek og mat så kjenner jeg at jeg blir veldig frustrert av at det tydeligvis er viktigere å henge i mobilen og smile til eget kamera. Har fått med meg at det går i snap, men ikke noen mld til meg eller på veggen. Jeg synes at dette er svært unødvendig, spesielt siden jeg har gitt beskjed om det tidligere. 

Hilsen frustrert feirer av 17 mai

Anonymkode: f0211...f29

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Men da ser du jo hvor vedkommendes fokus er. Det er ikke på deg, men kanskje søken om validering. 

Anonymkode: 26640...e36

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en mannlig eks som var sykelig opptatt av oppmerksomhet. Det bunnet i tapt selvtillit da han opplevde at det var skremmende å bli eldre og ikke være alles Drømmeprins lengre, så han trengte oppmerksomheten sosiale medier og datingapper ga han. Valideringsbehov som nevnt i kommentar over her... Venner fant han på div datingapper i både inn - og utland. Han hadde ingen problemer med å være emosjonelt utro for å få oppmerksomhet og komplimenter. Nei takk, takket for meg. 

Anonymkode: 43c8e...ee2

• Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...