Gå til innhold

Penisring/vibrator

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Er det noen som virkelig kan anbefale et par stk som dere vet fungerer bra både for han og henne? 

Anonymkode: 716ac...4a5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om hun må ha vibrator eller han må ha penisring for å fungere seksuelt så burde de gått med handikappskilt. 

Anonymkode: 6a4a9...3ed

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Om hun må ha vibrator eller han må ha penisring for å fungere seksuelt så burde de gått med handikappskilt. 

Anonymkode: 6a4a9...3ed

Mange handikappede da. 

Anonymkode: dc6a2...8da

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Det må ikke være noen form for klump på ringen. Noen har en såkalt klitoris vibrator men den kan treffe klitoris uheldig. Noen har vibrator til penis og bare noen ører som berører klitoris. Kommer mye an på hvor sensitiv hun er

Skrevet

Slike penisringer setter jeg i kolonnen for "ser ut som en bedre idé enn det faktisk er". Jeg har til gode å finne en med en vibrator som treffer henne riktig. Det skal jo litt til å treffe riktig nok i utgangspunktet, og når jeg støter inn og ut kan den like godt bomme som treffe når vi begge beveger oss naturlig. 

For min del kan det jo være digg med vibrasjonene, men en vanlig, stram penisring funker bedre, så bruker hun en vibrator i tillegg om hun ønsker det.

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...