AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #1 Skrevet 16 timer siden Jeg har hatt et forhold til sjefen min i flere måneder. Jeg har begynt i ny jobb for 2 måneder siden. Men i forrige jobben hadde jeg forhold til sjefen. Forholdet tok slutt og det ble rart å være på jobb. Han orket ikke engang å ønske meg lykke til i ny jobb. Han orket ikke å ha en avslutning for meg. Var kald de siste månedene. Angrer på alt nå . HR fikk vite og byrden måtte jeg bære videre på. Det gikk utover meg psykisk. Aldri mer igjen. Anonymkode: b1c4a...354
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #2 Skrevet 16 timer siden Dere hadde seksuell omgang på jobben da? Har du fortalt A må du fortelle B 🙃 Anonymkode: bee8e...3c1
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #3 Skrevet 16 timer siden Ja, ganske idiotisk. Anonymkode: 3cae7...261 2
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #4 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dere hadde seksuell omgang på jobben da? Har du fortalt A må du fortelle B 🙃 Anonymkode: bee8e...3c1 Ja på jobben i flere måneder i skjul Anonymkode: b1c4a...354
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #5 Skrevet 16 timer siden Forhold på jobben pleier ofte å ende dårlig, ja, da har du lært det. Anonymkode: 7c0d2...8bb
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #6 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja på jobben i flere måneder i skjul Anonymkode: b1c4a...354 Hva gjorde dere da, alt fra a til å ? Anonymkode: bee8e...3c1
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #7 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Forhold på jobben pleier ofte å ende dårlig, ja, da har du lært det. Anonymkode: 7c0d2...8bb Trodde ikke at han skulle gjøre det slutt heller. Var han som ikke ønsket en relasjon videre. Forhold som varte i mer enn 1 år Anonymkode: b1c4a...354
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #8 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva gjorde dere da, alt fra a til å ? Anonymkode: bee8e...3c1 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva gjorde dere da, alt fra a til å ? Anonymkode: bee8e...3c1 Dropper å fortelle alle detaljer! Anonymkode: b1c4a...354
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #9 Skrevet 15 timer siden Har du passet på å avtale med en av de andre på den forrige arbeidsplassen at de stiller opp som referanse? For jeg tror ikke du kan bruke han. Sånn til neste jobb. Anonymkode: 03b1c...098
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #10 Skrevet 15 timer siden Kjenner de som har hatt forhold med sjefen har "jobbet" seg raskt opp i stilling og lønn. Mens andre har fått sparken av ledelsen. Begge disse var kvinner,den ene var i skolevesenet mens den andre var privat ansatt i forsvaret. Dette var på 90 tallet. Anonymkode: a0e0b...eb3
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #11 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dropper å fortelle alle detaljer! Anonymkode: b1c4a...354 Greit nok det, men synes ikke synd på deg. Kreves to for å danse tango. Lykke til videre. Anonymkode: bee8e...3c1
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #12 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har du passet på å avtale med en av de andre på den forrige arbeidsplassen at de stiller opp som referanse? For jeg tror ikke du kan bruke han. Sånn til neste jobb. Anonymkode: 03b1c...098 Jeg søkte nye jobben for 5-6 måneder siden ca. Jeg brukte forrige kollega som referanse, h*n visste ikke noe om forholdet vårt. Anonymkode: b1c4a...354
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #13 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Greit nok det, men synes ikke synd på deg. Kreves to for å danse tango. Lykke til videre. Anonymkode: bee8e...3c1 Selvsagt. Jeg har en ny jobb nå, og har ikke møtt gamle sjefen min på 2-3 måneder nå Anonymkode: b1c4a...354
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #14 Skrevet 14 timer siden Tror ikke du er mottagelig for råd. Bare oppmerksomhet. Anonymkode: 0eee8...bc1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #15 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har begynt i ny jobb for 2 måneder siden. Aldri mer igjen. Anonymkode: b1c4a...354 Men nå kan du se fremover. Anonymkode: a7ec7...7e9
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #16 Skrevet 14 timer siden Sånn går det når du driter der du spiser. Bare dritt Anonymkode: c59fb...43c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå