Anonym-bruker Skrevet 11 timer siden #1 Skrevet 11 timer siden Vet ikke helt hva jeg skal ha på meg i morgen, står mellom en sommerkjole og en bukse med bluse til. Skal se på toget og til byen for å spise på ettermiddagen. Samboer skal ha dress, mamma skal ha kun dress, bukse og dressjakke. Er det innafor om jeg har bukse? Pleier å ha kjole men litt usikker i år hva jeg skal.
Tvist Skrevet 11 timer siden #3 Skrevet 11 timer siden Bukse er greit, men gjerne noe finere enn en jeans. 1 1
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #4 Skrevet 11 timer siden Jeg bruker sjeldent kjole. Jeg er ikke noe glad i å gå i det. Så her blir det dressbukse og skjorte. Anonymkode: 3aeaa...6cb
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #5 Skrevet 11 timer siden Jeg skal også ha bukse, det er ikke meldt så veldig bra vær. Så det blir bukse, bluse og jakke. Anonymkode: 031b3...807 1
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #6 Skrevet 11 timer siden Selvfølgelig. Jeg har en marineblå penbukse/dressbukse. Skal til og med ha joggesko (kan dessverre ikke ha noe annet pga sykdom). Anonymkode: 2ecde...d59
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #7 Skrevet 11 timer siden Bukse er helt fint. Selv skal jeg ha hvite jeans😊 Anonymkode: 626ee...e6e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå