Gjest asd Skrevet 13. april 2006 #21 Skrevet 13. april 2006 Det kan jo hende han er en kresen mann, eller ikke er en som går rett inn i et nytt forhold med en gang det er slutt på et annet forhold? Derfor måå det jo ikke være rart at han er singel.
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 14. april 2006 #22 Skrevet 14. april 2006 neida, men han virker på en måte for god til å være sann og gå fritt omkring Kanskje er jeg tøff nok til å gjøre som jeg har fått råd om her? Det eneste jeg ønsker meg er en sjanse til å bli bedre kjent med han...
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2006 #23 Skrevet 14. april 2006 Hvis du tropper opp med blomster, takker for hjelpen og sier det akkurat som det er, pluss at nå bytter du lege - så blir han uansett glad og smigret. Hvis du sier at du har lyst til å bli bedre kjent med ham, og foreslår kino, middag eller hva du føler for - så kan han vel ikke si noe verre enn nei takk? Og hvis du da føler deg flau og kjempedum, så trenger du jo ikke se han mer. Go for it!
Gjest Miloff Skrevet 14. april 2006 #24 Skrevet 14. april 2006 Men da gjør du det!! En gang i livet må jo også være første gang i livet at du gir en mann blomster... Som du selv sier det - "Samtidig er det jo sånn her i livet at den som intet våger intet vinner"..... Er det noe man virkelig brenner for, handler det ikke om å være modig - men faktisk selv ta initiativ.... Dessuten - nå står våren for døren.. Tenk hvor masse vakre stunder som kan komme framover, som dere muligens kan oppleve sammen...? Nei, bestill ny time allerede til tirsdag du - hvis ikke du alt har en time satt opp? Bare tenk hvilken historie dere kanskje kan fortelle senere - "jo, det har seg slik at jeg kom inn på legekontoret, sekretæren så på meg med store øyne da hun så blomster-buketten... Jeg ble kalt inn til denne herlige mannen, og bare hoppet ut i det... Og vet dere hva? Interessen var gjensidig!!" Du kan jo dessuten ta en tur inn på www.telefonkatalogen.no og skrive inn navnet hans, bare for å se om han har en enorm husholdning - eller om han står enslig oppført på adressen sin.... Da får du jo forhåpentligvis avkreftet eller bekreftet hans sivile status...
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 14. april 2006 #25 Skrevet 14. april 2006 Hmmm... Dere har faktisk rett. Og om jeg driter meg loddrett ut et øyeblikk så kommer jeg aldri til å se han igjen, og da slipper jeg i det minste å bygge opp flere merkelige følelser uten rot i noe virkelig. Er jeg så tøff? Har time neste uke, satser på en til da jeg avslutter, og takker for hjelpa da? Å herregud nå fikk jeg kjempenerver!
Gjest Miloff Skrevet 14. april 2006 #26 Skrevet 14. april 2006 Hmmm... Dere har faktisk rett. Og om jeg driter meg loddrett ut et øyeblikk så kommer jeg aldri til å se han igjen, og da slipper jeg i det minste å bygge opp flere merkelige følelser uten rot i noe virkelig. Er jeg så tøff? Har time neste uke, satser på en til da jeg avslutter, og takker for hjelpa da? Å herregud nå fikk jeg kjempenerver! ← Ja, ikke sant? Du driter deg uansett ikke ut - selvom han eventuelt skulle svare "nei" på dine ønsker.... Men da slutter du jo uansett med han som fastlege..! DU ER SÅ TØFF!! Ja, den siste timen, når du avslutter.. DA kjøper du en bukett med flotte blomster (roser, oppsats - forslag noen?? )... og du ber han på middag, eller eventuelt på noe annet (romantisk måneskinnstur med et stort pledd, legger dere på bakken og ser opp på himmelen, ja - kun fantasien din kan sette grenser.. he he)... Vel, det er bra at du får nerver - det vitner om at du er et menneske av og med følelser! Men du? HUSK å oppdatere oss med hva som skjer...!
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 14. april 2006 #27 Skrevet 14. april 2006 Hehe, la oss nå ikke ta fullstendig av her Sjansen for at jeg får et høflig neitakk er jo overveiende stor, men da slipper jeg i alle fall mer unødig grubling. Det er bortkastet tid og energi Tror det blir en enkel liten bukett, med et fint lite kort ( med mobilnummeret mitt på ) Legg merke til hvor tøff jeg er i trynet nå
Gjest Miloff Skrevet 14. april 2006 #28 Skrevet 14. april 2006 Hehe, la oss nå ikke ta fullstendig av her Sjansen for at jeg får et høflig neitakk er jo overveiende stor, men da slipper jeg i alle fall mer unødig grubling. Det er bortkastet tid og energi Tror det blir en enkel liten bukett, med et fint lite kort ( med mobilnummeret mitt på ) Legg merke til hvor tøff jeg er i trynet nå ← Sjansen er faktisk, for å være realistisk - 50/50!!! :icon_razz: YESS! Med mobil-nr var faktisk en VELDIG bra idé!! Vi liker jenter med initiativ!!!!
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 14. april 2006 #29 Skrevet 14. april 2006 ok, da satser jeg stort Får bare håpe det ikke rabler for meg i mellomtida Utrolig alt man kan klare å tenke i en sånn tilstand. For alt jeg vet er han verdens største dust men en utrolig fin og sjarmerende dust da i tilfelle Jaja, har en følelse av at jeg kommer til å gå ned noen kg de neste ukene, blir jo helt kvalm av dette har funnet ut hvilken lege jeg skal bytte til!
Gjest Miloff Skrevet 14. april 2006 #30 Skrevet 14. april 2006 ok, da satser jeg stort Får bare håpe det ikke rabler for meg i mellomtida Utrolig alt man kan klare å tenke i en sånn tilstand. For alt jeg vet er han verdens største dust men en utrolig fin og sjarmerende dust da i tilfelle Jaja, har en følelse av at jeg kommer til å gå ned noen kg de neste ukene, blir jo helt kvalm av dette har funnet ut hvilken lege jeg skal bytte til! ← Er det ikke deilig å være kjempebetatt av noen, eller å oppleve en brusende herlig forelskelse? Går du ned noen kilo også (uten at jeg vet hvordan du ser ut nå! ), så kan jo det være "det lille ekstra" som får opp øynene hans for DEG? Du har hvertfall INGENTING å tape på dette..... Å så spennende!!!!
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2006 #31 Skrevet 14. april 2006 Kommer veldig an på typen.. nå om dagen er det ikke så uvanlig at menn opp til 30 årene er noen slubberter med hettegenser og joggesko som lever studentlivet selv etter at de er ferdigutdannet- husk lang utdannelse og tapt ungdom i enkelte tilfeller... Nei, skal du ha en flott, klassisk lege må du nok litt oppover i alderskategorien. Hvorfor lege egentlig? Er ikke leger stort sett innmari kjedelige? Snakker bare om lege-ting, og gir deg dårlig samvittighet hver gang du er på fylla. Det nærmeste en kommer action med en lege er GOLF!!! og da mener jeg ikke råkjøring i en brukt volkswagen. Nei, seriøst... revurder denne typen.. ← Jo, snakker av egen erfaring: mange leger er utrolige kjedelige mennesker. Enkelte er det ikke, men de er garantert opptatt.
Gjest Alyssa Skrevet 14. april 2006 #32 Skrevet 14. april 2006 Vi liker jenter med initiativ!!!! ← Sier late menn som ikke gidder å jobbe for damene...
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2006 #33 Skrevet 14. april 2006 Er det ikke deilig å være kjempebetatt av noen, eller å oppleve en brusende herlig forelskelse? Går du ned noen kilo også (uten at jeg vet hvordan du ser ut nå! ), så kan jo det være "det lille ekstra" som får opp øynene hans for DEG? Du har hvertfall INGENTING å tape på dette..... Å så spennende!!!! ← Hm...er du lege? :icon_smile:
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 14. april 2006 #34 Skrevet 14. april 2006 Ja er du det Miloff? Hvis jeg tør så skal jeg ta et initiativ, ellers kommer dette til å plage meg leeeenge, og jeg vil angre... Det går vel ikke an å si at alle i samme yrkesgruppe er samme type mennesker? At man har en viss personlighet (kjedelig ) når man er lege. Hvis man da altså ikke er opptatt...
Gjest 30gangerSensurertIdag Skrevet 14. april 2006 #35 Skrevet 14. april 2006 "Jeg ville bare gi deg denne og si takk for behandlingen, nå som jeg bytter lege. Jeg håper ikke du tar det personlig, for jeg synes du er veldig flink som lege, men jeg synes selv det er litt vanskelig å bruke deg som lege når du er så kjekk..." Den er søt.. Ja, den liker jeg. Så har du skrevet tel. nr ditt på et kort + en kommentar: jeg lager god middag, hvis du lager god stemning: signert: navn. Hvis en søt jente hadde kommet til meg med på denne måten hadde ikke jeg sagt nei...
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 14. april 2006 #36 Skrevet 14. april 2006 "Jeg ville bare gi deg denne og si takk for behandlingen, nå som jeg bytter lege. Jeg håper ikke du tar det personlig, for jeg synes du er veldig flink som lege, men jeg synes selv det er litt vanskelig å bruke deg som lege når du er så kjekk..." Den er søt.. Ja, den liker jeg. Så har du skrevet tel. nr ditt på et kort + en kommentar: jeg lager god middag, hvis du lager god stemning: signert: navn. Hvis en søt jente hadde kommet til meg med på denne måten hadde ikke jeg sagt nei... ← Sukk, men hadde du reagert sånn hvis du hadde vært legen min? Tror ikke jeg har avslørt noen voldsomt skremmende sider ved meg selv da, og jeg er ganske søt
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2006 #37 Skrevet 14. april 2006 Sukk, men hadde du reagert sånn hvis du hadde vært legen min? Tror ikke jeg har avslørt noen voldsomt skremmende sider ved meg selv da, og jeg er ganske søt ← Hvis du f.eks likner litt på avataren til Harmonybear, og vil ha en høy, mørk og atletisk hingst så kan jeg jo gi deg en emailadresse du kan sende close-up fotos til? Bare et forslag, hvis det går rett vest med denne smukkasen i hvitt. (Kvel ham med stetoskopet om han takker nei)
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 14. april 2006 #38 Skrevet 14. april 2006 Har ikke sett avataren til Harmonybear. Men takk for at du får meg til å le!
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2006 #39 Skrevet 14. april 2006 Du får melde tilbake her hvordan han reagerte da og om det blir bryllupe og barn!
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 14. april 2006 #40 Skrevet 14. april 2006 skal rapportere men det kan bli noen uker til... Egentlig burde jeg bare gjort det ved første anledning, men tror jeg ser det an en gang til... Vet ikke helt hvorfor, men... Skrekk og gru! Dette blir skummelt! Men ikke verre enn å leve i sin egen pinefulle drømmeverden som veksler mellom dyp fortvilelse og snikende håp... tror jeg skal være fornøyd med å ta en kaffe sammen i første omgang, så får heller bryllup og barn drøye litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå