Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 43, sminket meg en del da jeg var yngre, men da var det solpudder og mascara og eyeliner det gikk i. 

NÅ er det jo helt sinnsylt utvalg, jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne en gang. 

Jeg er lys i huden og har fregner, blir fort rød. 

Hva trenger man?

Anonymkode: 4170f...408

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker kun litt concealer under øynene. Steller vipper og bryn profesjonelt, så det er egentlig ikke behov for øyensminke, og etter at jeg begynte med regelmessig microneedling er huden så fin at jeg ikke har behov for foundation heller. Å kline på 20 lag med diverse er vi for gammel til, det ser ikke bra ut på 40+ hud.

Anonymkode: 2288b...822

AnonymBruker
Skrevet

En concealer. Det er alt du trenger.

Anonymkode: e010f...56c

Skrevet

Jeg er 42, bruker øyenskygge, maskaraen og eyeliner.

Og fuktighets krem på morgen og kveld 

Selvbruning krem i ansiktet fra Dove 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sminker bare øynene mine. Og leppestift. Så bruker jeg en krem med litt farge i. Slik at jeg ser litt friskere ut. 

Anonymkode: f9abf...b17

AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke si hva du trenger, men jeg vil gjerne ha:

En veldig lett foundation, eller farget dagkrem

En blush

Litt settingpudder, altså litt!

En mascara

En vippetang

En brynspenn

En lys, brun øyeskygge

En leppestift som holder hele dagen (lip stain)

Tar meg under 5 min 🙂

Anonymkode: d2c2d...e3d

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken farge du har på håret og huden generelt, har litt å si for hvilken farge du bør velge på mascaren, for eksempel. Er du rødhåret eller helt lys blond (du nevnte fregner?), kan kanskje mørkbrun mascara være bedre enn kullsvart, som kan bli litt "hardt" til de fargene. Har en venninne med noen helt lysblonde døtre (voksne) og de sminker seg forferdelig hardt. Selv om de har helt lysblondt hår, bruker de å farge øyenbrynene kullsvarte og tykke, det ser ut som feite larver over ansiktet deres. Overhodet ikke passende til hudtone og hårfarge.

Unngå altså kullsvart på bryn og vipper om du er rød, rødblond eller helt lysblond. 

Personlig synes jeg fregner er utrolig forfriskende og sjarmerende å ha, kunne ønske jeg hadde! De må du for all del ikke dekke over, de er jo en del av personligheten din og gjør deg bare mer sjarmerende og søt!

Anonymkode: df33d...6b0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...