AnonymBruker Skrevet 54 minutter siden #1 Skrevet 54 minutter siden Jeg synes det har bare blitt vanskelig å finne klær som sitter godt, som ikke er for dyr og som har god kvalitet. Jeg ønsker ikke handle på butikkene som vero moda, only, cubus, bik bok osv. Synes klærne er mest for ungdom og kvaliteten er ikke god. Men det er jo slike butikker det er mest av. Legger dere litt ekstra penger i klær som varer? Har dere en basisgarderobe? Anonymkode: 93c04...d44
AnonymBruker Skrevet 49 minutter siden #2 Skrevet 49 minutter siden Jeg kjøper en del basics på Uniqlo når jeg er på ferie. Ellers går det i Arket, Samsøe, COS, av og til & other stories. God kvalitet, som varer i flere år, har jeg gitt opp å ha råd til. Unntaket er hvis jeg f.eks. finner noe fra FIlippa K på tise. Anonymkode: 9d23a...ee8
AnonymBruker Skrevet 12 minutter siden #3 Skrevet 12 minutter siden Mitt favoritt merke er missmaya. Handler og litt klær i bomull hos Indiska eller Zalando. Kjøper kun klær i bomull og lin. Anonymkode: b8f43...217
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå