AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Hei.. har 2 jenter her på 8 og 9 år, begge 2 er sengevætere. De har nattbleier på blåresept ( har små blærer), vi har flyttet fra en liten kommune som toget brukte bare 10 min i fjor til Oslo i år, vi regner med at vi bruker flere timer i år. Begge 2 bruker å skvette på seg når de ikke har tilgang til toalett og må vente. Så jeg har nå snakket med begge 2, og de ønsker å bruker nattbleien under bunaden og truse uten på bleien. Sånn at vi kan bytte på skolen etterpå. Høres det ut som en god plan? Anonymkode: 77b3a...03d
Lidhun Skrevet 33 minutter siden #2 Skrevet 33 minutter siden Høres ut som en veldig god plan. Det vil ikke bli tydelig for de andre, og de slipper å kjenne på nervøsitet for å rekke do midt i toget😊
AnonymBruker Skrevet 32 minutter siden #3 Skrevet 32 minutter siden Skvette eller full blæretømming? Finnes det ikke alternativer til en stor nattbleie? Anonymkode: b91a8...e36
AnonymBruker Skrevet 23 minutter siden #4 Skrevet 23 minutter siden Jeg tenker at så lenge ungene er fornøyd med planen så er det helt fint. Tviler på at noen oppdager nattbleier under bunad. Så svære er de ikke og bunad er dekkende. Alternativt er jo tena lady eller noe, men ta det ungene vil ha Anonymkode: 12a28...0bb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå