AnonymBruker Skrevet 16. mai #1 Skrevet 16. mai Tanta mi har sendt en pakke til meg fra utlandet 14 april. Den er ikke kommet enda. I posten hos henne har de sagt at pakken er kommet til Norge 24 april og har stått stille siden da. Jeg har kun kollinummer og sendingsnummer men finner ingen pakke på det. Har også ringt til Posten men de sa bare at de ikke finner noe pakke på meg. Har den da blitt borte? Eller får jeg den plutselig? Anonymkode: d6413...20c
-jk- Skrevet 16. mai #2 Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tanta mi har sendt en pakke til meg fra utlandet 14 april. Den er ikke kommet enda. I posten hos henne har de sagt at pakken er kommet til Norge 24 april og har stått stille siden da. Jeg har kun kollinummer og sendingsnummer men finner ingen pakke på det. Har også ringt til Posten men de sa bare at de ikke finner noe pakke på meg. Har den da blitt borte? Eller får jeg den plutselig? Anonymkode: d6413...20c Prøv å spore den på 17Track istedenfor hos Posten. 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai #4 Skrevet 16. mai Antakelig står den fast i tollen. Det kan ta en del tid, og så spørs det om tolldokumentene på pakken er tilfredsstillende. Anonymkode: 87193...bdc 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai #5 Skrevet 16. mai Og at Posten Norge ikke finner pakken på deg kan bety at det er en annen speditør enn dem som tar seg av videre frakt innenlands. PostNord, DHL, UPS, Helthjem osv.. Alt blir ikke automatisk overtatt av Posten Norge. Anonymkode: 87193...bdc 5
petterm Skrevet 16. mai #6 Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tanta mi har sendt en pakke til meg fra utlandet 14 april. Den er ikke kommet enda. I posten hos henne har de sagt at pakken er kommet til Norge 24 april og har stått stille siden da. Jeg har kun kollinummer og sendingsnummer men finner ingen pakke på det. Har også ringt til Posten men de sa bare at de ikke finner noe pakke på meg. Har den da blitt borte? Eller får jeg den plutselig? Anonymkode: d6413...20c Har du prøvd å spore på Postnord? Min erfaring er at pakker som blir levert ut av Posten lar seg spore tidlig i prosessen. 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai #7 Skrevet 16. mai petterm skrev (6 minutter siden): Har du prøvd å spore på Postnord? Min erfaring er at pakker som blir levert ut av Posten lar seg spore tidlig i prosessen. Jeg har tastet inn kollinummer på posten app og der står faktisk hele historien. Det står : pakker er ankommet terminalen og blir videresendt Oslo, 24.april. Det er det siste som står som siste hendelse. Ts Anonymkode: d6413...20c
AnonymBruker Skrevet 16. mai #8 Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har tastet inn kollinummer på posten app og der står faktisk hele historien. Det står : pakker er ankommet terminalen og blir videresendt Oslo, 24.april. Det er det siste som står som siste hendelse. Ts Anonymkode: d6413...20c Forstår jeg riktig, at du får pakken opp i Posten-appen, men at kundeservice i Posten påstår det ikke finnes noen pakke? Anonymkode: bff67...d8a 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå