AnonymBruker Skrevet 37 minutter siden #1 Skrevet 37 minutter siden Hei! Jeg trenger hvite sko til å bruke med kjoler, spesielt til i morgen på 17. mai. Jeg orker ikke pensko siden jeg skal være med barna, selv om jeg ikke skal gå så mye. Jeg har Din Sko og Stadium Outlet i nærheten. Hvilke av disse skoene passer best til kjole? Anonymkode: ec1a5...0fe
AnonymBruker Skrevet 27 minutter siden #2 Skrevet 27 minutter siden Mitt beste tips er at du går og prøver i butikken, for hvordan skoen sitter er nemlig det aller viktigste! Anonymkode: cb201...22a
AnonymBruker Skrevet 21 minutter siden #3 Skrevet 21 minutter siden De med glidelås ser sykt harry ut. Anonymkode: 1105c...931
AnonymBruker Skrevet 14 minutter siden #4 Skrevet 14 minutter siden Nr 1 eller 2 ser finest ut synes jeg. Husk å impregneringsspray til skoa og spray gjerne 2 lag, da er det lettere å tørke av søl, støv og flekker. Og gjør deg noen tanker om du skal ha sokker eller strømpebukse i skoa, folk har veldig ulike meninger om hva som er penest. Mitt beste tips: unngå ankelsokk😅 Anonymkode: 242de...c9a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå