Gå til innhold

må spørre....

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg synes det er sexy med mye hår rundt staken på menn. Det er ekkerlt og femi med menn som friserer seg nedentil...gutter blir bare mer og mer homoaktige

Liker du å få hår i munnen?

Videoannonse
Annonse
Gjest Fredrick
Skrevet
Liker du å få hår i munnen?

Dette med "hår i munnen" er et veldig oppkonstruert "problem". Syns aldri det har vært noe problematisk.

Skrevet
Jeg er en jente på 29 som har operert bort store kjønnslepper. Rett og slett fordi de var i veien. De var ikke kjempestore, men jeg hadde skikkeli komplekser. Var livredd for at noen skulle ta seg en titt der nede. Dette hemmet selvfølgelig sexlivet en del....

Etter operasjon (var singel) var jeg selv kjempefornøyd. Gledet meg til å kunne ha sex uten å være nervøs for at han skulle ta seg en titt!

Hadde sex med 2 tidligere elskere/x'er etter operasjonen. Begge var skuffet over endringen!!!!!! De synes store kjønnslepper var mye mere opphissende....  :forvirret:

Nå har jeg samboer. Han liker meg som jeg er og får se så mye han vil  ;)

Enig, har samme historie jeg også ;)

Også når jeg først har operert bort deler av de store indre kjønnsleppene kommer det en kjæreste og sier han ville ha likt de store! :roll:

Skrevet

så da virker det som menn liker stoore kjønnslepper da......men jeg skjønner ikke hvorfor dem blir brune....hadde jo rosa før.......og selv om jeg er jente synes jeg rosa ser finest ut...hva syns menn om det tro?......

og er det flere som meg som synes dem har stooor klitt?....altså snakker jeg om en liten drue.... :forvirret: .....

Skrevet
så da virker det som menn liker stoore kjønnslepper da......men jeg skjønner ikke hvorfor dem blir brune....hadde jo rosa før.......og selv om jeg er jente synes jeg rosa ser finest ut...hva syns menn om det tro?......

og er det flere som meg som synes dem har stooor klitt?....altså snakker jeg om en liten drue.... :forvirret: .....

Jeg tror de fleste får brune kjønslepper etter hvert. Noen bare ytterst på kanten (så på Discovery en gang....).

Jeg får ikke, siden mine er operert bort.

Har stor klitt etter operasjonen, men det liker gutta :)

Skrevet

Jepp, er stor klitt greit for deg, så er det greit for oss også. Litt lettere å stimulere (finne for den uerfarne :ler: ) Så lenge den ikke er på størrelse med en liten penis, så går det greit.

Skrevet
Dette med "hår i munnen" er et veldig oppkonstruert "problem". Syns aldri det har vært noe problematisk.

Jeg suger på p*kken til menn, å den e da uten hår!

Skrevet

Jeg føler meg rett og slett ikke like tiltrekkende visst jeg ikke er velfrisert. Blir som å ordne håret. Men jeg gjør det enkelt og tar alt.

Og jeg syns det er deilig at kjæresten min gjør det samme for meg. Så det ikke er bare jeg som skal ordne meg for han. Og det er deiligere å ta på syns jeg når det er fjernet. Men han tenner meg like mye med "reir" som en benevnelse var.

Men siden spørsmålet egentlig var om kvinnes deler må jeg bare tilføye at jeg og har tenkt på dette med forandring etter fødsel, og jeg er faktisk nervøs for at jeg ikke skal føle meg like tiltrekkende etterpå

Gjest glamann
Skrevet

:klem:

Jeg føler meg rett og slett ikke like tiltrekkende visst jeg ikke er velfrisert. Blir som å ordne håret. Men jeg gjør det enkelt og tar alt.

Og jeg syns det er deilig at kjæresten min gjør det samme for meg. Så det ikke er bare jeg som skal ordne meg for han. Og det er deiligere å ta på syns jeg når det er fjernet. Men han tenner meg like mye med "reir" som en benevnelse var.

Men siden spørsmålet egentlig var om kvinnes deler må jeg bare tilføye at jeg og har tenkt på dette med forandring etter fødsel, og jeg er faktisk nervøs for at jeg ikke skal føle meg like tiltrekkende etterpå

Etter å ha opplevd dette som mann selv,tror jeg ikke du trener å bekymre deg.

Elsker din mann deg, slik som jeg elsker min kone.vil dette ikke bli noe problem.

Han vil ikke være istand til å se noe forandring.Bare elske deg for barnet.

Lykke til

Skrevet (endret)
jo jeg lurer så fælt på hva menn egentlig synes, for det er ingen som vil gi meg svar, og jeg har da spurt noen.......er menn veldig opptatt av hvordan det ser ut der nede?......skal det være liten klitt, men små stramme kjønnslepper....eller? jeg har fått intrykk av at det ikke er så nøye....men man blir jo veldig forandret feks når man føder barn.....ei venninde har stoooore indre kjønnslepper og pitteliten klitt...ei annen har stoooor klitt og skrukkete brune kjønnslepper som henger på utsiden........

Så lenge det ikke er snakk om alvorlige misdannelser, kan du ta det helt med ro. Bare pass på å holde en normal hygiene.

Ang. hår/ikke hår, så tror jeg de fleste menn synes det er finest om dama er glattbarbert. Men så lenge det ikke er en jungel der nede, er det helt kurant.

Endret av Tsjopp
Skrevet

De fleste liker det ikke glattbarbert nei.

Hvorfor skulle de fleste fristes av et 4-år-lignende kjønn?

Skrevet

Hvordan kan du vite at de fleste gutter ikke liker det glattbarbert? Selv har jeg ikke snakket med en eneste gutt/mann som har uttrykt negativitet ovenfor kvinner som er glattbarberte.

Selvsagt kan ikke jeg vite hva alle synes heller, så da konkluderer jeg med at noen liker det, og andre ikke.

Din andre kommentar er totalt usaklig. Rent estetisk synes jeg at det er mye penere å se på ett glatt, lekkert kvinnekjønn som ikke er dekket av en masse ekkelt, stikkende hår. For ikke å snakke om hår i maten, deiligere å berøre m.m.

Skrevet

Ja, men om du ser på alle andre trådene her, så foretrekker faktisk de fleste mennene hår, så lenge det er velfrisert.

Håret gutter har nedentil er forresten ikke noe bedre å spise, enn de hårene jenter har nedentil.

Skrevet
Ja, men om du ser på alle andre trådene her, så foretrekker faktisk de fleste mennene hår, så lenge det er velfrisert.

Uttalelsen til 5-6 menn på ett internettforum er vel litt tynt for å kunne si at "de fleste" menn foretrekker (litt) hår.

Har dog intrykket av at yngre menn er mer positive til barbering enn litt eldre menn.

Håret gutter har nedentil er forresten ikke noe bedre å spise, enn de hårene jenter har  nedentil.

Selvsagt er de ikke det, og derfor oppfordrer jeg menn til å holde hårveksten nede. Selv synes jeg at mannekjønnet også ser best ut uten hår, akkuratt som kvinnekjønnet.

Skrevet

Jeg synes mannlig kjønn uten hår ser ut som en nyfødt rotteunge. Og kjæresten min liker at jeg har hår der. Og de fleste kameratene har sagt det, OG de fleste her. Så jeg står fremdeles på det at gutter liker at det er litt hår der nede.

Dessuten er jeg ung.

Gjest Birger
Skrevet

Tror nok menn bryr seg fint lite om utseendet der. Menn flest bryr seg nok mest om helheten og om personen er hyggelig, snill, omsorgsfull og at de har "kjemi". :) Alt annet blir sekundært.

Skrevet (endret)

Jeg synes det er urovekkende at du har studert fireåringers kjønn så inngående.

Endret av punktom
Skrevet

Alle vet at 4åringers kjønn har null hår. Det der var usaklig, for du skjønte hva jeg mente.

Skrevet
Alle vet at 4åringers kjønn har null hår. Det der var usaklig, for du skjønte hva jeg mente.

Fireåringer har også hår på hode. Ikke ulikt hva voksne har. Likevel ser jeg ikke på voksne mennesker som fireåringer. Selv om de også har hår på hodet.

Et kjønn er nok ikke ferdig utviklet i en alder av fire år, så selv om jeg ikke har undersøkt kjønnet til småbarn like nøye, så antar jeg de ser annerledes ut enn kjønnet til en voksen kvinne. Også uten hår.

Skrevet
Fireåringer har også hår på hode. Ikke ulikt hva voksne har. Likevel ser jeg ikke på voksne mennesker som fireåringer. Selv om de også har hår på hodet.

Et kjønn er nok ikke ferdig utviklet i en alder av fire år, så selv om jeg ikke har undersøkt kjønnet til småbarn like nøye, så antar jeg de ser annerledes ut enn kjønnet til en voksen kvinne. Også uten hår.

Å herregud. Nå er du bare vanskelig. Det der synes jeg virkelig ikke kan sammenlignes. Alle har hår på hodet - voksne og barn. Men hår nedentil er noe man får i puberteten, når man begynner å bli voksen, derfor er det naturlig at mange assosierer et glattbarbert kjønn med barns kjønn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...