Gjest Sol 75 Skrevet 15. mai #1 Skrevet 15. mai (endret) Elsker Snefrid og Erik på campingliv og sjærgårdsfeber, Jeg ler og nikoser meg med de to. Er det ikke herlig å ha sånne herlige mennesker? Endret 15. mai av Sol 75
Gjest Sol 75 Skrevet 15. mai #3 Skrevet 15. mai Abra skrev (37 minutter siden): Stakkars erik får da aldri prate😅 Han er kort innpå en sjelden gang😂
Sfr Skrevet 16. mai #4 Skrevet 16. mai De er superherlige! Skravla til Snefrid går i ett, og stakkars Erik bare jatter med 😂 5
Panna Skrevet 16. mai #5 Skrevet 16. mai Synes Snefrid er ufin og viser null respekt for partneren sin. Avbryter hele tiden, kjefter og smeller. Hadde min partner holdt på slik hadde det blitt med 35 minutter, ikke 35 år. 8 1 7
Kålrota Skrevet 16. mai #6 Skrevet 16. mai Hun virker nesten litt dement? Hun lytter jo aldri, han kan jo si hva som helst uten at det går inn. Jeg tenker det er på tide å pensjonere disse på skjermen nå. 8
Hirondelle Skrevet 16. mai #7 Skrevet 16. mai Senfrid og Erik er jo klippet til ganske ekstremt, det er tydelig i Ja vi elsker camping også. Det er en grunn til at dialogen sjeldent sees som noe annet enn avstandsbilder og lyd. Det er forøvrig noen år siden de var på TV sist, det har vært en del sykdom og dårlig helse i bilde de siste årene. De har altså nettopp kommet tilbake etter et langt opphold 3
Sfr Skrevet 16. mai #8 Skrevet 16. mai Panna skrev (1 time siden): Synes Snefrid er ufin og viser null respekt for partneren sin. Avbryter hele tiden, kjefter og smeller. Hadde min partner holdt på slik hadde det blitt med 35 minutter, ikke 35 år. Jeg tror ærlig talt mye av det handler om hvordan de klipper og redigerer henne 😅 Reality-TV lever jo av å dra personligheter helt ut for drama og underholdning. Det er jo samme opplegg som i Charterfeber, ikke kom her og si at Stein Are faktisk sier «søte satan» eller at Roger går «jaaa mmmm» så mange ganger som de klipper det inn i hver eneste scene 😂 Synes mer hun blir fremstilt som litt skrullete enn direkte slem, og hadde hun faktisk vært så fæl hele tiden, tror jeg neppe de hadde holdt sammen i 35 år 😅 5 1 1
Hjarte Skrevet 17. mai #9 Skrevet 17. mai (endret) Jeg liker ikke å se på campingliv mye fordi at jeg synes de blir dummet ut på tv 🙈 Endret 17. mai av Hjarte 7
Sol Rampelyset Skrevet 19. mai #11 Skrevet 19. mai Tråden er ryddet for krenkende innlegg. Sol, admin.
Johan uten land Skrevet 19. mai #12 Skrevet 19. mai Det er vel ikke slik at hun Snefrid snakker om denne døde fisken til all verdens folk? VIrker jo ellers helt borte hun Snefrid når de sjekker den båten - snakker om bær og spør om det er saltvann i bekken... 1
Ab85 Skrevet 19. mai #13 Skrevet 19. mai Jeg lurer på om Snefrid ser på seriene om seg selv 😅hadde vært gøy å høre om hun er fornøyd med hvordan hun fremstår på tv 😂 1
Gjest Sol 75 Skrevet 26. mai #15 Skrevet 26. mai Som TS så beklager jeg etter å ha sett siste episode. Dette var bare flaut, bekymringsverdig og noe som ikke burde vært sendt! Og jeg som lo så godt med de…er ikke mye å le med de nå og jeg ønsker heller ikke å le av de, dette er bare vondt!
Sh999 Skrevet 26. mai #16 Skrevet 26. mai Sol 75 skrev (37 minutter siden): Som TS så beklager jeg etter å ha sett siste episode. Dette var bare flaut, bekymringsverdig og noe som ikke burde vært sendt! Og jeg som lo så godt med de…er ikke mye å le med de nå og jeg ønsker heller ikke å le av de, dette er bare vondt! Hva skjedde? 😅 1
Gjest Sol 75 Skrevet 26. mai #17 Skrevet 26. mai Sh999 skrev (49 minutter siden): Hva skjedde? 😅 Du må se episoden, den var så grusom.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå