AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Skrevet 8 timer siden Dere som har peiling, har dere forslag til en medium/stor skinnveske som jeg kan bruke som hverdags/jobbveske? Jeg liker firkantede, stramme former og sølv hardware. Jeg synes for eksempel at Mulberry Bayswater er fin. Anonymkode: d6586...273
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Skrevet 8 timer siden Skal man ta veske bør du kaste et blikk mot Milano. Snart kommer bølgen til trauste Norge også. Størrelsen struts blir til ditt behov en smule gedigen og noe vel dominerende. Vil da anbefale hane til hverdags. Andungen passer nok bra til mobilen. Anonymkode: 73faa...91f
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Skrevet 7 timer siden Hva med Mulberry Bayswater? Anonymkode: 13043...b37
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva med Mulberry Bayswater? Anonymkode: 13043...b37 Ja,hun nevnte at den falt i smak og var helt fortryllende til dagligdags og på jobben som brannkonstabel da sot og kull ikke ville vises så lett tatt i betraktning at en lysere semsket veske som skulle ha dekket det samme behov. Anonymkode: 73faa...91f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå