AnonymBruker Skrevet 15. mai #1 Skrevet 15. mai Jeg lette etter en serie å binge her en dag, og kom over serien Off campus som ligger på Prime. Jeg tenkte det var en litt dårlig romantisk high school-serie med et overfladisk plott, men jeg ble helt sugd inn i den. Jeg er mye eldre enn målgruppa, så det er nesten uforståelig hvorfor jeg likte den så godt. Kanskje fordi den nesten er litt Skam-aktig? Noen andre som har sett den og likte den? Anonymkode: 5608b...e11 3
AnonymBruker Skrevet 18. mai #2 Skrevet 18. mai Ingen her som har sett den? Jeg kan hvertfall anbefale den👌 Ganske kvikk og morsom også, med et litt alvorlig bakteppe, samtidig med en romantisk spenning som ligger under. Og en veldig flott seksuell scene, som jeg har skjønt er en omtalt scene fra boka - jeg har blitt gående og tenke på den scenen i flere dager😅 Syns også skuespillerne er veldig gode, bedre enn ventet i den type ungdomsserie! ts Anonymkode: 5608b...e11 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai #3 Skrevet 18. mai Er vel en serie på høyde med Beverly Hills 90210 og Melrose Place. Ungdomssåpeserier er ikke noe jeg bruker tid på. Anonymkode: 05d47...9ab
AnonymBruker Skrevet 19. mai #4 Skrevet 19. mai Har akkurat begynt å se på den. Har bare sett 3 episoder, men liker den veldig godt, selv om jeg er langt utafor målgruppa. Liker godt at de har fokus på samtykke og det at man kan velge veien i livet selv, at man ikke er sine foreldre med deres feil og dårlige dømmekraft. Anonymkode: 3b464...b10
AnonymBruker Skrevet 19. mai #5 Skrevet 19. mai Men er det virkelig en ungdomsserie? Jeg ser at bøkene tvserien er basert på er utgitt for voksne. (Jeg bare lurer, har verken lest bøkene eller sett serien). Anonymkode: e6570...474
AnonymBruker Skrevet 19. mai #6 Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Men er det virkelig en ungdomsserie? Jeg ser at bøkene tvserien er basert på er utgitt for voksne. (Jeg bare lurer, har verken lest bøkene eller sett serien). Anonymkode: e6570...474 Tja, si det. Det er lagt til college-tilværelsen og karakterene skal være rundt 20 år. Sånn sett kanskje ikke en ungdomsserie i den forstand, siden de jo er voksne. Men er kanskje mer at jeg er dobbelt så gammel som dem og hadde ikke regnet med å bli så revet med som jeg ble☺️ ts Anonymkode: 5608b...e11 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai #7 Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (På 18.5.2026 den 15.52): Er vel en serie på høyde med Beverly Hills 90210 og Melrose Place. Ungdomssåpeserier er ikke noe jeg bruker tid på. Anonymkode: 05d47...9ab Det er jo fair, det. Jeg lurte egentlig på om noen flere hadde sett den, og ønsket å dele noen tanker. Men den kan ikke sammenlignes med de seriene du nevner. De var såpeserier med uendelig mange episoder. Mens her er en sesong på åtte lange episoder, og det er en tydelig rød tråd. ts Anonymkode: 5608b...e11 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai #8 Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (14 timer siden): Har akkurat begynt å se på den. Har bare sett 3 episoder, men liker den veldig godt, selv om jeg er langt utafor målgruppa. Liker godt at de har fokus på samtykke og det at man kan velge veien i livet selv, at man ikke er sine foreldre med deres feil og dårlige dømmekraft. Anonymkode: 3b464...b10 Ja, jeg syns også det var veldig fint. Og hvordan man kan bli påvirket av å bli traumatisert, men klare å leve videre. For meg minner relasjonen mellom Garrett og Hannah meg litt om William og Noora fra Skam - to skadeskutte personer med mye personlige ressurser, som tiltrekkes av hverandre og støtter hverandre. ts Anonymkode: 5608b...e11 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai #9 Skrevet 20. mai Jeg elsket den også og jeg er i førtiårene. ☺️ Anonymkode: 7c096...e69
AnonymBruker Skrevet 21. mai #10 Skrevet 21. mai Nå har jeg sett hele serien. Liker den mer og mer. Spoiler Scenen med Alli og Dean, "because I finished the assignment" da var det bare å gråte i vei Anonymkode: 3b464...b10
OppNedPåAlt Skrevet 21. mai #11 Skrevet 21. mai Holder på med den nå og drømmer tilbake til studietiden🥺 2
anonyma123 Skrevet 22. mai #12 Skrevet 22. mai Elsker elsker serien! 😍😍😍 Samme glede over denne som når jeg så Beverly Hills 90210 på 90-tallet. Som avslører alderen min 😅 Gleder meg til sesong 2 og må lese bøkene nå tror jeg. 🥰 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai #13 Skrevet 23. mai anonyma123 skrev (18 timer siden): Elsker elsker serien! 😍😍😍 Samme glede over denne som når jeg så Beverly Hills 90210 på 90-tallet. Som avslører alderen min 😅 Gleder meg til sesong 2 og må lese bøkene nå tror jeg. 🥰 Samme her!!!! 👏🏻🙌🏻😍 Anonymkode: cb9b1...856
AnonymBruker Skrevet 25. mai #14 Skrevet 25. mai Den serien er like mye for oss i 40-50 årene tror jeg og har sett den to ganger😬 Som 50-åring, og singel på andre året, som hadde bestemt meg for å være alene resten av livet, elsker jeg serien og hvordan Graham behandler henne. Hvis jeg tilfeldigvis treffer på en mann som oppleves så omsorgsfull og opptatt av meg som den jeg er, så skal jeg ombestemme meg om singellivet. Men helt ærlig tror jeg ikke det skjer 😏 Finnes det menn som den rollefiguren i virkeligheten? Noen av dere som har partnere som ser dere på den måten? Ikke bare måten han ser på henne, men omsorgen og hvordan han snakker henne opp som menneske? Anonymkode: 524ac...46c 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai #15 Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Den serien er like mye for oss i 40-50 årene tror jeg og har sett den to ganger😬 Som 50-åring, og singel på andre året, som hadde bestemt meg for å være alene resten av livet, elsker jeg serien og hvordan Graham behandler henne. Hvis jeg tilfeldigvis treffer på en mann som oppleves så omsorgsfull og opptatt av meg som den jeg er, så skal jeg ombestemme meg om singellivet. Men helt ærlig tror jeg ikke det skjer 😏 Finnes det menn som den rollefiguren i virkeligheten? Noen av dere som har partnere som ser dere på den måten? Ikke bare måten han ser på henne, men omsorgen og hvordan han snakker henne opp som menneske? Anonymkode: 524ac...46c Siden jeg startet denne tråden, har jeg skjønt at det er flere voksne kvinner som har likt denne serien. Antakelig litt fordi det er mye som minner om romantiske komedier og serier fra 90-tallet/2000-taller. Jeg har også sett den en gang til, og oppdaget mange referanser til andre filmer. Og ja, jeg kjenner flere sånne menn, så jeg opplever ikke karakteren Garrett som urealistisk i det hele tatt. Men han er jo en type drømmemann: tøff, kvikk og småfrekk, men veldig snill og omsorgsfull. Jeg syns måten han håndterte det å hjelpe Hannah med problemet hennes etter voldtekten, var så utrolig fint. Og så liker jeg så godt musikkens rolle i serien. Et høydepunkt for meg var da Hannah sang karaoke. Og musikken som spilles Hannah og Garrett danser på rommet hans, og det hele glir over i en seksuell scene. Men bare introscenen på hele serien og musikken som de danser/spiller hockey til er også så bra. ts Anonymkode: 5608b...e11 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai #16 Skrevet 25. mai Jeg er voksen, men har likevel sett samtlige episoder av Hannah Montana, så jeg setter denne på listen 😂 Anonymkode: edb63...026 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai #17 Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (6 timer siden): Siden jeg startet denne tråden, har jeg skjønt at det er flere voksne kvinner som har likt denne serien. Antakelig litt fordi det er mye som minner om romantiske komedier og serier fra 90-tallet/2000-taller. Jeg har også sett den en gang til, og oppdaget mange referanser til andre filmer. Og ja, jeg kjenner flere sånne menn, så jeg opplever ikke karakteren Garrett som urealistisk i det hele tatt. Men han er jo en type drømmemann: tøff, kvikk og småfrekk, men veldig snill og omsorgsfull. Jeg syns måten han håndterte det å hjelpe Hannah med problemet hennes etter voldtekten, var så utrolig fint. Og så liker jeg så godt musikkens rolle i serien. Et høydepunkt for meg var da Hannah sang karaoke. Og musikken som spilles Hannah og Garrett danser på rommet hans, og det hele glir over i en seksuell scene. Men bare introscenen på hele serien og musikken som de danser/spiller hockey til er også så bra. ts Anonymkode: 5608b...e11 Må lete litt videre tydeligvis, hvis du mener det faktisk finnes SINGLE menn som det der ute i verden🤩 Anonymkode: 524ac...46c
AnonymBruker Skrevet 29. mai #18 Skrevet 29. mai Har sett den og er sikkert eneste som ikke likte den så godt. Kanskje fordi TS nevnte skam, og den er overhodet ikke som Skam? Så da fikk jeg forventninger som det overhodet ikke levde opp til. Serier jeg synes minner om Skam er f.eks Normal People og One Day. Anonymkode: b27d4...d5b
AnonymBruker Skrevet 3. juni #19 Skrevet 3. juni Angrer på at så den, nå må jeg vente kjempelenge på sesong 2. En av de bedre seriene jeg har sett iår. Hadde sikkert ikke vært helt samme da om ikke var for at både Garret og Dean begge er veeeeldig kjekke så ærlig må jeg være. Men liker historien og noe av musikken også da. Fade into you med Mazzy star hørte jeg mye på i min ungdomstid. Anonymkode: 660cd...8ff
AnonymBruker Skrevet 3. juni #20 Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (På 25.5.2026 den 20.08): Må lete litt videre tydeligvis, hvis du mener det faktisk finnes SINGLE menn som det der ute i verden🤩 Anonymkode: 524ac...46c Finnes sikkert men om de er like kjekke som Garret og Dean skal det nok litt til å kapre en slik drømmemann. Anonymkode: 660cd...8ff
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå