AnonymBruker Skrevet 15. mai #1 Skrevet 15. mai Hva gjør man med slekt hvor de voksne er direkte ufine, kristiserer og kjefter konstant på barna sine? De er ukoselig og dårlige forbilder for sine og våre barn. Dette er ikke ett enkelttilfelle av foreldre som er trøtte og sure, men skjer hver gang vi ser dem også over flere dager. Kjenner det ikke er hyggelig og ugrei oppførsel generelt. Barna har helt normal oppførsel men blir kjeftet på for den minste ting. Jeg prøver å være nøytral og positiv og la barna utfolde seg. Men merker det er slitsomt for alle. Anonymkode: 87f65...705 3
AnonymBruker Skrevet 15. mai #2 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva gjør man med slekt hvor de voksne er direkte ufine, kristiserer og kjefter konstant på barna sine? De er ukoselig og dårlige forbilder for sine og våre barn. Dette er ikke ett enkelttilfelle av foreldre som er trøtte og sure, men skjer hver gang vi ser dem også over flere dager. Kjenner det ikke er hyggelig og ugrei oppførsel generelt. Barna har helt normal oppførsel men blir kjeftet på for den minste ting. Jeg prøver å være nøytral og positiv og la barna utfolde seg. Men merker det er slitsomt for alle. Anonymkode: 87f65...705 Si fra!!!! Hilsen hun som var dette barnet. Anonymkode: fb527...cbe 5 3
AnonymBruker Skrevet 15. mai #3 Skrevet 15. mai Det var ganske vanlig på 90-tallet. Foreldre som kjeftet, snakket frekt og nedlatende til egne. Det virket som om barn var irritasjonsmomenter i livene deres. Det var ikke mine foreldre, men de aller fleste foreldrene i nabolaget mitt. Anonymkode: e619e...c41 3 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai #4 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hva gjør man med slekt hvor de voksne er direkte ufine, kristiserer og kjefter konstant på barna sine? De er ukoselig og dårlige forbilder for sine og våre barn. Dette er ikke ett enkelttilfelle av foreldre som er trøtte og sure, men skjer hver gang vi ser dem også over flere dager. Kjenner det ikke er hyggelig og ugrei oppførsel generelt. Barna har helt normal oppførsel men blir kjeftet på for den minste ting. Jeg prøver å være nøytral og positiv og la barna utfolde seg. Men merker det er slitsomt for alle. Anonymkode: 87f65...705 Jeg ville prøvd å snakke med dem og finne ut om de strever med noe underliggende som ikke kommer fram i sosiale sammenhenger. Det kan gjerne være en god inngangsport til å få folk til å åpne seg og være mer mottagelige for andre måter å gjøre ting på. Anonymkode: e4d35...5fd 1
Nymerïa Skrevet 15. mai #5 Skrevet 15. mai Hvis de kritiserer sier du "Jeg synes Sander er kjempeflink, jeg. Han har jo blitt riktig dreven på dette." Hvis de kjefter sier du "Dette går bra, det er nok ingenting å bekymre seg for." Bryt inn men ikke begynn å krangle med noen, da gjør du det bare verre. 6 1
Tomas77 Skrevet 15. mai #6 Skrevet 15. mai Nymerïa skrev (28 minutter siden): Hvis de kritiserer sier du "Jeg synes Sander er kjempeflink, jeg. Han har jo blitt riktig dreven på dette." Hvis de kjefter sier du "Dette går bra, det er nok ingenting å bekymre seg for." Bryt inn men ikke begynn å krangle med noen, da gjør du det bare verre. Veldig godt svar synes jeg. Kan være vanskelig å gjennomføre men er helt gull om man klarer det. 2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå