AnonymBruker Skrevet 15. mai #1 Skrevet 15. mai Dere som har gått på en del visninger/gjort i stand til visninger- hvordan kan en «pynte» f.eks et spisebord, en skjenk og et sofabord? Anonymkode: 6c3df...603
AnonymBruker Skrevet 15. mai #2 Skrevet 15. mai Vet ikke, men i tilfelle du vurderer det, så for all del - IKKE bruk duftlys/luktepinner/røkelse! Det er en skikkelig uting! Anonymkode: 654b3...6d6 3 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai #3 Skrevet 15. mai Gjør det enkelt. Fjern all personlig nips. Hvis du har en trygg smak kan du sette et stort brett med en generøs bukett blomster eller kvister, og kubbelys. Hvis du har usikker på den type styling, bare ta gode vaser og kjøp eller plukk blomster - eller ta inn syrinkvister etc. Anonymkode: 48f6d...6b3 1
visp Skrevet 15. mai #4 Skrevet 15. mai Blomster og tente lys er alltid bra (ikke duftlys) og minst mulig med greier. Bort med det meste. Jeg anbefaler å se på et par annonser og se på bildene. Man får fine tips der
Million Skrevet 15. mai #5 Skrevet 15. mai Alt rot og personlig nips må vekk. Minst mulig "mas" i interiøret. Det skal være et blankt lerret på en måte, men et der folk kan se at "ja, der er det plass til en sofa" og "der er det plass til et såpass stort spisebord". Grønne planter pleier å være populært å sette ut. 1
Fortunatus Skrevet 15. mai #6 Skrevet 15. mai Puter som matcher, noen friske blomster i noen fine vaser og noen fine håndsåper er nok liksom. Ryddig inne i skap og luftig. Er som de sier, bare se på andre annonser og kopier.
sommermor Skrevet 16. mai #7 Skrevet 16. mai Aller helst bør en ikke ta inn syrin ,de lukter sterkt og kan gjøre at en faktisk bare må snu i døren på visning.
AnonymBruker Skrevet 16. mai #9 Skrevet 16. mai Masse planter, bland tre elementer med metall nytt med retro. Bruk litt penger på å stile leiligheten 😊både jeg og naboen solgte leiligheten samtidig. Selv om leiligheten til naboen var litt større og nyere så fikk jeg solgt min først 😁og hadde flere på visning. Så verdt å bruke litt penger på stiling. Finnes masse fint på finn.no og i bruktbutikken masse lykke til Anonymkode: 12536...1b0
AnonymBruker Skrevet 16. mai #10 Skrevet 16. mai Litt planter, litt farger om det er mye hvitt, noen kokebøker på badet, et par fine puter i sofaen, et pledd som slenger «tilfeldig», lys. Vi hadde litt bøker og pynt i bokhylla, men tok bort det meste. Anonymkode: c2738...a4b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå