AnonymBruker Skrevet 15. mai #1 Skrevet 15. mai Blir dere lei dere og tar det personlig om dere ikke får leiligheten dere er på visning på? Jeg skal innrømme at jeg tar det litt personlig selv om jeg ikke blir valgt. Anonymkode: 7fca7...b16
Hengebuksvinet Skrevet 15. mai #2 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Blir dere lei dere og tar det personlig om dere ikke får leiligheten dere er på visning på? Jeg skal innrømme at jeg tar det litt personlig selv om jeg ikke blir valgt. Anonymkode: 7fca7...b16 Ikke gjør det. Jeg har en leilighet som veldig mange tar kontakt på, og inviterer som regel alle som viser interesse den første timen på visning. Hvem jeg velger? Den som er mest kompatibel. Kan flytte inn til ønsket dato. Synes de fleste virker hyggelige og ryddige. 3
AnonymBruker Skrevet 15. mai #3 Skrevet 15. mai Jeg har utleieleilighet, og det var vanskelig å velge, og fikk dårlig samvittighet for de som vi ikke valgte. Bekymret meg litt over dem, om de fikk seg en plass å bo.. Anonymkode: b8c90...96b
AnonymBruker Skrevet 15. mai #4 Skrevet 15. mai Ja, jeg gjør det. Men heldigvis så slipper jeg mange visninger når jeg har flyttet. Er en voksen dame og tror de fleste ser på det som positivt Anonymkode: 9d5a7...376
AnonymBruker Skrevet 15. mai #5 Skrevet 15. mai Men hva går dere etter sånn bortsett fra innflyttingsdato? Utseende, hvordan man er kledd eller er det rett og slett kjemi? Prøver å ikke bli lei meg, men man føler jo på det.. Anonymkode: 7fca7...b16
AnonymBruker Skrevet 15. mai #6 Skrevet 15. mai Det har jeg aldri tatt personlig. Anonymkode: 8c0d1...537 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai #7 Skrevet 16. mai Da jeg leide kunne jeg bli litt skuffet, men tok det ikke mer personlig enn at det var noen utleier fant bedre egnet enn meg. Anonymkode: a7fad...6ca
AnonymBruker Skrevet 16. mai #8 Skrevet 16. mai Den skuffelsen jeg kunne føle på, føltes aldri personlig, nei.. Har du stødig selvfølelse ts? Anonymkode: dc8ce...7fa 3
AnonymBruker Skrevet 18. mai #9 Skrevet 18. mai AnonymBruker skrev (På 16.5.2026 den 18.41): Den skuffelsen jeg kunne føle på, føltes aldri personlig, nei.. Har du stødig selvfølelse ts? Anonymkode: dc8ce...7fa Nei, det har jeg nok ikke. Men nå har jeg fått beskjed om at jeg har fått leilighet 🙂 Anonymkode: 7fca7...b16 1 3
AnonymBruker Skrevet 18. mai #10 Skrevet 18. mai AnonymBruker skrev (På 15.5.2026 den 14.45): Men hva går dere etter sånn bortsett fra innflyttingsdato? Utseende, hvordan man er kledd eller er det rett og slett kjemi? Prøver å ikke bli lei meg, men man føler jo på det.. Anonymkode: 7fca7...b16 Jeg har aldri gått etter utseende og jeg kan ikke huske hvordan noen av mine leietakere har gått kledd. Folk har kommet i dress og i arbeidstøy. Ville nok synes det var litt underlig om du møtte opp i ødelagte eller skitne klær, men jeg kan ikke huske å ha tenkt spesielt over hva folk har gått kledd med Jeg prøver å finne en god match mellom leietaker og oss. Vi har små barn, så for oss er det viktig at leietaker ikke er for sensitiv for løpende føtter og ikke er i en livsfase hvor de liker å sove lenge og ha fest til langt på natt. Enheten har også egen hage, så vi velger gjerne noen som liker å holde hagen i orden. Det er også fint om vi har en god kjemi så det ikke blir kleint om vi møtes ved postkassen. Det er så mange ting som spiller inn, som ikke handler om du er god nok eller ikke, eller hvordan du ser ut, men om du er riktig match for oss. Det handler altså like mye om vi er en god match for deg. Ville derfor ikke tenkt så mye på avslag, og i hvert fall ikke tatt det personlig. Anonymkode: 3de00...611 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai #11 Skrevet 18. mai Alltid fått leilighetene jeg har vært på visning på, så det vet jeg ikke hvordan jeg ville reagert på. Er det virkelig vanlig at de har flere på «intervju»? Anonymkode: 8942a...b2a
BeeKind Skrevet 18. mai #12 Skrevet 18. mai Utleier kan jo bare velge en, det betyr ikke at det er noe galt med alle de andre 🥰
BeeKind Skrevet 18. mai #13 Skrevet 18. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Alltid fått leilighetene jeg har vært på visning på, så det vet jeg ikke hvordan jeg ville reagert på. Er det virkelig vanlig at de har flere på «intervju»? Anonymkode: 8942a...b2a Vi var på visning hvor det var veldig mange interesserte som også hadde vært på visning. Vi ble valgt fordi vi ønsket langtidskontrakt for mange år 😊
AnonymBruker Skrevet 18. mai #14 Skrevet 18. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Alltid fått leilighetene jeg har vært på visning på, så det vet jeg ikke hvordan jeg ville reagert på. Er det virkelig vanlig at de har flere på «intervju»? Anonymkode: 8942a...b2a Eh ja, det er veldig vanlig. Ihvertfall i Oslo hvor jeg bor. Anonymkode: 7fca7...b16
AnonymBruker Skrevet 18. mai #15 Skrevet 18. mai Det er kun en leilighet jeg har opplevd å ikke få, men det var kun fordi det var noen som hadde høyere annsinitet enn det jeg hadde (Bob-utleie). Ellers har jeg hatt skikkelig flaks og fått de jeg har vært interessert i! Anonymkode: eaff3...535
AnonymBruker Skrevet 18. mai #16 Skrevet 18. mai AnonymBruker skrev (På 15.5.2026 den 14.45): Men hva går dere etter sånn bortsett fra innflyttingsdato? Utseende, hvordan man er kledd eller er det rett og slett kjemi? Prøver å ikke bli lei meg, men man føler jo på det.. Anonymkode: 7fca7...b16 Nei, hvilken type som passer for leiligheten og oss. Det er jo i vårt hus, så vi må ha en match der. Jeg husker ikke klær, eller noe. slikt. Utseendet er helt på siden. Bare en normalt grei person, som ikke har høye nerver, klager på alt, lager styr på noe annet vis. MAO, så lenge de ikke ser narkoman ut, men som en helt vanlig person så tenker jeg ikke over ellers hva de har. Jeg ville gjerne ha en "alenemor" fordi damer ikke spiller så høy musikk, og med et barn så er det ikke så mye fest og greier. Så er det viktig at vedkommende liker leiligheten, og tror hun kan trives der. Nå dukket det bare opp en mor med barn på visning, så det passet jo fint. Da ble det henne, og hun virker veldig grei. Ingen problemer. Anonymkode: b8c90...96b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå