Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Planlegger å reise litt rundt i USA, og lurer på om noen har erfaring med booking av flyreisene innenlands. Bør vi booke når vi har kommet over (skal være noen dager i Florida før vi drar videre. Rundreisen avsluttes tilbake i Florida før vi returnerer til Norge)? Eller bør vi booke i god tid i forveien før vi drar fra Norge?

Kan jo nevne at vi satser på billige billetter.

Tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei! jeg bor i minneapolis og jeg har bestilt endel turer 2-3 dager før jeg har reist innenlands. Har fått en god pris, men jeg vet jo ikke om det er billigere å bestille en hel "pakke" fra norge, men hadde nok satset på å vente. Men er mye dyrere å reise i ferier, påska for eksempel er det svinedyrt. Men jeg har betalt ca 1400 norske for tur retur minneapolis - div innenlands.. kan sikkert få det billigere også! Men jeg har kun reist med North west.. lykke til!

Skrevet

Southwest er et billigselskap, men jeg har aldri reist med disse selv, så jeg kan ikke si deg noe om priser og bestilling.

Vi pleide å bestille en ukes tid i forveien, brukte stort sett www.expedia.com eller www.orbitz.com

Skrevet

Jeg har også bestilt på www.expedia.com og da gjerne 1 - 2 dager før. De billigste billettene har jeg fått hos United med avgang midt på dagen i ukedagene. Ett priseksempel er USD 139 pr. pers. fra San Fransisco til Washington D.C.

Tror det er både dyrere og mindre fleksibelt å bestille fra Norge før man reiser.

Skrevet

Tusen takk for svar! :) Jeg trodde nok at det var best å vente til vi kom over. Bruker expedia for å sjekke priser og sånt, kjekk side.

Trådstarter.

Skrevet

Som du sikkert vet er www.expedia.com også kjekt når det gjelder å finne hoteller, MEN jeg vil anbefale deg å kun finne hotellene på expedia for deretter å bestille direkte fra hotellenes hjemmesider! Du får minst like god pris og du slipper at hele beløpet trekkes fra kortet ditt før du er garantert at du får det du har bestillt.

Skrevet
hei! jeg bor i minneapolis og jeg har bestilt endel turer 2-3 dager før jeg har reist innenlands. Har fått en god pris, men jeg vet jo ikke om det er billigere å bestille en hel "pakke" fra norge, men hadde nok satset på å vente. Men er mye dyrere å reise i ferier, påska for eksempel er det svinedyrt. Men jeg har betalt ca 1400 norske for tur retur minneapolis - div innenlands.. kan sikkert få det billigere også! Men jeg har kun reist med North west.. lykke til!

jeg bor også der.

Chicago Ave. hvor bor du?

Skrevet

Hei!

Jeg fløy innenlands i USA for et par år siden, med Jet Blue Airways. Jeg bestilte fra Norge, og billetten var ganske billig synes jeg. Tror jeg betalte ca 500,- for en enveisbillett til en ca 2 timer lang flytur.

www.jetblue.com

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...