Gå til innhold

Strammer han musklene sine rundt meg?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en kjekk kollega som jeg har en god tone med. Her en dag så tullet vi, og jeg tok tak i armen hans mens jeg gjorde et poeng ut av noe gøy og merket at bicepsen var knallhard. Det skjedde så fort og spontant, og jeg så ikke at han strammet eller "flexet" overkroppen. Er menn så kjappe med å stramme seg opp? Eller er han bare sykt godt trent?

Anonymkode: f573c...f41

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Man kan stramme i løpet av millisekunder, klarer ikke du det?

Anonymkode: 81352...77c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan tenker du vi skal kunne vite det, TS?

Anonymkode: 8058e...0d1

AnonymBruker
Skrevet

Om du gir meg nummeret hans så kan jeg ringe han opp og spørre han for deg. 

*For noen rare spørsmål som blir stilt på kvinneguiden 

Anonymkode: f9901...166

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det rare her er jo at du tok tak i armen hans på den måten, ikke at han strammet eller ikke strammet muskelen…

Anonymkode: bf77a...d33

• Liker 5
Skrevet

Det kan godt være at han strammet med vilje og viten. Han liker sikkert å vise at han har muskler og er sterk

AnonymBruker
Skrevet

Jeg strammer også musklene hvis en kollega tar seg friheten til å ta på meg. Ikke fordi jeg flekser og viser meg frem, men instinktivt og av rent ubehag når jeg får noen innpå meg ufrivillig.

Anonymkode: 90712...73d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du kan ikke seksuelt trakassere noen på den måten. 

Anonymkode: a5aeb...f9d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er trakassering. 

Anonymkode: c0a78...576

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Om du gir meg nummeret hans så kan jeg ringe han opp og spørre han for deg. 

*For noen rare spørsmål som blir stilt på kvinneguiden 

Anonymkode: f9901...166

🤣

Anonymkode: c0a78...576

Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Jeg har en kjekk kollega som jeg har en god tone med. Her en dag så tullet vi, og jeg tok tak i armen hans mens jeg gjorde et poeng ut av noe gøy og merket at bicepsen var knallhard. Det skjedde så fort og spontant, og jeg så ikke at han strammet eller "flexet" overkroppen. Er menn så kjappe med å stramme seg opp? Eller er han bare sykt godt trent?

Har inntrykk av at menn som baserer selvfølelsen sin på egne muskler har en større tendens til å markere/vise seg fram seg akkurat her. Ellers kan det hende han var anspent eller nervøs da du tok på han..

Hvem vet..

AnonymBruker
Skrevet

Dere kan ha en så «god tone» som tenkelig mulig, ts. Det er likevel ikke innafor å tafse på kolleger i arbeidstiden.

Ønsker du å tafse på han, spesifikt? Inviter han ut på en date. Be om samtykke. Tafs i vei, alle deres dager etc.

Anonymkode: 6934a...b0c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Jeg strammer også musklene hvis en kollega tar seg friheten til å ta på meg. Ikke fordi jeg flekser og viser meg frem, men instinktivt og av rent ubehag når jeg får noen innpå meg ufrivillig.

Anonymkode: 90712...73d

Du antar ting her da, men han kan stryke meg utenpå armen når han går forbi, blunker til meg, flørter og gir meg masse gode klemmer. Det er bare fint. Kanskje jeg bare har blitt litt blind på hvor nære vi har blitt i det siste 😂

Og ja, det er gjensidig tiltrekning. 

TS

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du antar ting her da, men han kan stryke meg utenpå armen når han går forbi, blunker til meg, flørter og gir meg masse gode klemmer. Det er bare fint. Kanskje jeg bare har blitt litt blind på hvor nære vi har blitt i det siste 😂

TS

"så store muskler du har, tji-hi" 

Anonymkode: cd26f...f35

• Liker 1
Skrevet

Det kan være at han strammet musklene/kroppen ubevisst, fordi han plutselig ble tatt på 😅 Tror ikke jeg hadde lagt noe mer i det enn det. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

TS

Så egentlig så fisker du bare etter svar som:

"Han er heeelt sikkert veldig interessert i deg og han strammer musklene bevisst i din nærhet fordi han vil du skal synes han er pen og sexy!"

Sånn, fornøyd?

Anonymkode: 8058e...0d1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...