Gå til innhold

Kattedrap

Fremhevede innlegg

Gjest Ninakanin
Skrevet

#1: Selvsagt gjetter jeg bare, men jeg er rimelig sikker på grunn av at den ser død ut. Og HVIS den er bedøvet av medikamenter, er den trolig uten smerter.

#2: Denne linken er veldig lik Bonzai-kattesiden, som også bare er tull.

Videoannonse
Annonse
Gjest gjesta
Skrevet

Synes og katten så død ut. Men forstår ikke behovet for slike bildeserier likevel.

Gjest Ninakanin
Skrevet
Synes og katten så død ut. Men forstår ikke behovet for slike bildeserier likevel.

Ja, den har den samme unaturlige "låste" holdningen i kroppen på alle bildene, kjeven i samme åpne vinkel og ingen tegn til rykning eller naturlig bevegelse som står i samsvar med det som skjer med den.

Skrevet

Håper du har rett, men jeg klarer ikke finne noe som bekrefter det håpet. Har sett på snopes, og andre sider, men de veksler mellom “usikker” og “trolig ekte”.

Den er i det minste “bedre” laget enn bonzaikittens, selv om bildekvaliteten er dårlig.

Jeg tror dessverre den er reell, etter jeg har sett gjennom en del mer detaljert materiale (google er ikke alltid en fin oppfinnelse…) Men jeg antar dyret dør ca ved bildet hun tråkker på øyet dens.

Gjest Ninakanin
Skrevet

En kattunge i den alderen ville aldri hengt med hodet slik den holdes på de to første bildene, og aldri i livet ligget i ro på bakken på den måten...

Skrevet

Tja, at kattunger nærmest kan sovne i matfatet er ikke ukjent, så at den henger med hodet ser jeg ikke på som spesielt merkelig. Har selv hatt (100 % friske) kattunger som har sovnet i hendene på meg, og som jeg nærmest har kunne legge på sofaen som en tøydukke.

Men du har rett, de bildene er det vanskelig å dømme ut fra, og jeg skal gå med på at den ser dopet/død ut der. Problemene dukker opp når en leter etter mer informasjon på nett, og faktisk finner det. Jeg legger det bevisst IKKE ut her pga at det er såpass mye sterkere enn bildene at barn ikke bør snuble over det ved et uhell. De som er interessert i en link kan sende meg en PM.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...