Gå til innhold

Kattedrap

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her får vi se hva folk er i stand til.

Detter var horribelt å se..... at folk kan får seg til å gjøre sånnt.

For dere som tørr å se kan dere se HER

NB

STERKE BILDER!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet du skrev at det var sterke bilder, men jeg må bare få understreke det. Fy søren, det er det ekleste jeg har sett noensinne.. :tristbla::frustrert:

Skrevet

Og noen lurer på hvorfor kattunger bør kostem penger slik som hunder? Skjer jo altfor ofte sånt med katter, det er jo gratis å få tak i en ny...

Nå sier jeg ikke at dette kunne vært forhindret ved å ta betalt for kattunger. Men så lenge folk ikke kastrerer kattene sine så det blir kattungeoverflod og kattungene ikke koster penger, så vil slikt desverre skje med katter :tristbla: :cry: Enkelte skulle absolutt ikke vært i nærheten av dyr :frustrert::kjempesinna::sinna:

*går og koser ekstra godt med mine egne katter og tenker hvor glad jeg er for at de tross alt havnet hjemme hos meg og ikke hos noen andre*

Skrevet

å herregud!! jeg ble skikkelig kvalm...

Skrevet

Hva vet dere om hun japsedama hadde fått katten gratis? Kanskje hun hadde betalt for den? Da er det vel ikke deres business hva hun velger å gjøre med den? Noen skal absolutt legge seg oppi alt!!

Gjest gjest1
Skrevet

Vel, når det legges ut i åpent forum..

Skrevet

Dette var helt forferdelig, jeg ble skikkelig lei meg nå jeg.

Skrevet

Jeg orker ikke å gå inn på linken engang...

Det er faktisk svært utbredt at folk skaffer seg kattunger og hvalper gratis kun for å torturere dem. En arbeidskollega av meg hadde satt ut sine kattunger i avisa for å gi bort, og hun ble oppringt av politiet for de ville advare mot en gjeng som tok til seg gratis dyr for å "eksperimentere" med dem.

Fy faen for noen folk! Jeg skjønner ikke at det er mulig å gjøre noe mot forsvarsløse skapninger.

Skrevet

Er det ingen steder man kan melde slike sider? Og er det i det hele tatt noen vits? Noen som vet?

Skrevet

Og jeg som trodde jeg hadde sett det meste…

Skrevet
Hva vet dere om hun japsedama hadde fått katten gratis? Kanskje hun hadde betalt for den? Da er det vel ikke deres business hva hun velger å gjøre med den? Noen skal absolutt legge seg oppi alt!!

Dyremishandling er ikke lovlig, bare for å informere deg..

Det er det kvalmeste jeg noen gang har sett!

Skrevet

Synes den katten så ut som den var død fra før jeg da. Ikke at det gjør saken noe bedre.

Gjest Catwoman
Skrevet

*håper på at bildene ikke var ekte, at katten var død fra før eller at bildene er manipulert*

Gjest Gjesta
Skrevet (endret)

Tror de bildene der stiller på linje med bonsaikittens jeg, mao er det arrangerte bilder laget bare for å provosere.

Endret av Phobia
Gjest Ninakanin
Skrevet

Okay det gjorde utrolig vondt, jeg brakk meg faktisk, men:

Hvis du ser nøye på bildene:

Kattungen er heldigvis død før hun spidder den med skoen. De ser ut som en serie som er tatt kontinuerlig mens hun trør på den, men se nøye etter:

Den lille pusen hviler heldigvis i kattehimmelen og jager mus og koser seg :) Den vet ikke at den SYKE dama står og trør på kroppen som sjelen dens ikke lengre bor i :)

Skrevet
Okay det gjorde utrolig vondt, jeg brakk meg faktisk, men:

Hvis du ser nøye på bildene:

Kattungen er heldigvis død før hun spidder den med skoen. De ser ut som en serie som er tatt kontinuerlig mens hun trør på den, men se nøye etter:

Den lille pusen hviler heldigvis i kattehimmelen og jager mus og koser seg :) Den vet ikke at den SYKE dama står og trør på kroppen som sjelen dens ikke lengre bor i :)

Av nysgjerrighet: Hvordan kan du si det så sikkert? Jeg har sett noe annet materiale ang denne saken, og jeg klarer ikke si meg sikker på om dyret har brukket ryggen, er lammet av medikamenter (tviler, det ville trolig tatt mye av “poenget” bort fra det hele) eller er dødt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...