Gå til innhold

Kvinne og nyter sex.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min sier at han tenner på at jeg viser at jeg nyter sex; både med kroppsspråket og ikke minst lydene jeg lager. 

Jeg liker sex og jeg viser at jeg liker det!! Er ikke dette helt normalt?

Anonymkode: 2a856...b3d

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jo.

Anonymkode: 7f753...6e1

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jo det er normalt!!!!!

Så bra at dere er så samme side!!!!

Anonymkode: a5bd6...1fc

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jo, det er normalt.

Anonymkode: bf61b...144

AnonymBruker
Skrevet

Det KAN ikke stemme. Det har jeg hørt på KG at er KLIN UMULIG.

Anonymkode: 5a0a5...c10

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er normalt, ja, men det er også normalt med kvinner som ikke slipper seg helt fri under sex, eller føler på en form for skam som ligger over alle handlingene deres.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Om partneren ikke viser at hun nyter det blir det triste greier i mine øyne. Elsker for eksempel å slikke, men mister litt interesse om det er lite og ingenting respons. Men blir jo stort sett god respons hos de jeg har truffet. 

Anonymkode: e5f39...0ea

• Nyttig 1
Skrevet

For meg er dette helt normalt, men jeg har også snakket med min del av kompiser og partnere som har motsatt opplevelse så det er kanskje ikke så vanlig som jeg trodde det var basert på meg selv.

Skrevet

Er sånn det skal være begge bør nyte sexen

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg liker sex og jeg viser at jeg liker det!! Er ikke dette helt normalt?

Det er i hvertfall normalt hos dem som liker sex. Men jeg har levd lenge nok til å skjønne at det er mange som har et ambivalent forhold til det, og som ikke uttrykker så mye.  Kjæresten din har nok møtt noen som ikke er som deg, og det er også helt normalt. 

Anonymkode: 9782a...026

AnonymBruker
Skrevet

Ja, vanlig for meg som liker sex og lar meg nyte det, men ikke så vanlig for alle når jeg prater med venninner. Jeg opplevde det selv for første gang og var ganske overrasket - datet en fyr en gang som laget ingen lyd under sex, ingenting!!!, utenom et sukk på slutten og han ville helst ligge og bli ridd. For en skuffelse! Han var ellers perfekt på alle områder, veldig kjekk og jeg hadde så lyst på han, han hadde en perfekt penis også, men var så lite aktiv og så taus i sengen 🙈 Det må være like skuffende opplevelse å ha en slik dame i sengen tenker jeg. 

Anonymkode: 2773b...909

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg nyter sex i høyeste grad. Jeg har lite som er tabu og har null kobling mellom ting som skam og sex. Jeg driter fullstendig i hvordan jeg høres ut, ser ut osv når jeg har sex. Jeg klarer å fullt ut nyte sex når jeg har det. Men, det er veldig sjeldent jeg har lyst da🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 7bd49...cb8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...