AnonymBruker Skrevet 14. mai #1 Skrevet 14. mai Tredje jenta er født, og jeg klarer ikke bestemme meg! Vet ikke hva hun "kler". Enn så lenge er hun ei lita robust frøken på 4,6 kg, har mørkeblonde hårtuster og ser bare snill og god ut. Samtidig som hun virkelig klarer å si fra! Første barnet har et altfor populært navn, og andre har et relativt sjelden. Står mellom disse to da de føles treffende, men føles litt som å velge mellom søtt og salt, hvis noen skjønner... tar gjerne imot refleksjoner, men ingen uhyggelige kommentar eller nye navn. Anonymkode: f82a0...c3d
AnonymBruker Skrevet 14. mai #2 Skrevet 14. mai Anny, fordi det er minst vanlig. Elly ville jeg heller stavet Ellie. Anonymkode: 6fe67...bbf
AnonymBruker Skrevet 14. mai #3 Skrevet 14. mai Jeg liker Ellie godt. Anny får jeg ikke gode vibber på.. Om jeg fikk en jente nå vurderer jeg Nancy. Anonymkode: 4e454...9d6
AnonymBruker Skrevet 14. mai #4 Skrevet 14. mai AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg liker Ellie godt. Anny får jeg ikke gode vibber på.. Om jeg fikk en jente nå vurderer jeg Nancy. Anonymkode: 4e454...9d6 Hvorfor ikke gode vibber? Tenker du på musikalen "Annie". Vil at det skal oppleves kjent og ikke fremmed. Ser begge har røtter i Norge til langt tilbake i tid. Nancy er også koselig. Anonymkode: f82a0...c3d
AnonymBruker Skrevet 14. mai #5 Skrevet 14. mai Elly. 🥰 Et av de fineste jentenavnene jeg vet av. Og med den skrivemåten, synes det er tøffere enn Ellie. Anonymkode: b3cd0...5b3
AnonymBruker Skrevet 14. mai #6 Skrevet 14. mai AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Hvorfor ikke gode vibber? Tenker du på musikalen "Annie". Vil at det skal oppleves kjent og ikke fremmed. Ser begge har røtter i Norge til langt tilbake i tid. Nancy er også koselig. Anonymkode: f82a0...c3d Ja, kanskje? Har noen i slekten som heter Marry, det også klinger på en måte ikke helt.. Anonymkode: 4e454...9d6
AnonymBruker Skrevet 14. mai #7 Skrevet 14. mai Jeg vet om mange små Ellie, gå for Anny! Hilsen mor til fire jenter, med mange små venninner, men ingen Anny! Anonymkode: f49f9...4cd
AnonymBruker Skrevet 14. mai #8 Skrevet 14. mai Elly = hundenavn Gå for Anny! Anonymkode: 439ac...348
AnonymBruker Skrevet 14. mai #9 Skrevet 14. mai Kjenner på en Anny og Annie. Begge robuste, tøffe og nydelige jenter. Anonymkode: 1919f...a1a
AnonymBruker Skrevet 14. mai #10 Skrevet 14. mai Ingen av delene. Dette er uvanlige stavemåter. Gå i stedet for Ellie eller Annie. Anonymkode: 78261...521
AnonymBruker Skrevet 15. mai #11 Skrevet 15. mai Anny er jeg veldig glad i selv, det var under topp 100 med denne stavemåten i Norge 1940-1950. Anonymkode: c9150...8e2
AnonymBruker Skrevet 15. mai #12 Skrevet 15. mai Anny!! Det er fint. Et så mange Ellie, Elly, Ella, Elin, Eline, Emily etc. Anonymkode: fa65c...f01
AnonymBruker Skrevet 17. mai #13 Skrevet 17. mai Liker best Annie, men med ie. Hvis det må skrives med y ville jeg valgt Elly. Anonymkode: a5c1d...ac5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå