AnonymBruker Skrevet 14. mai #1 Skrevet 14. mai har 6 mnd igjen av permisjonen min og søkte i dag om et ekstra år ulønnet det fikk jeg ikke, jobber i barnehage så syns det er skikkelig dårlig. Vurderer seriøst si opp. Anonymkode: 1c291...a22
AnonymBruker Skrevet 14. mai #2 Skrevet 14. mai AnonymBruker skrev (59 minutter siden): har 6 mnd igjen av permisjonen min og søkte i dag om et ekstra år ulønnet det fikk jeg ikke, jobber i barnehage så syns det er skikkelig dårlig. Vurderer seriøst si opp. Anonymkode: 1c291...a22 Du har vel krav på 12 mnd ulønnet perm hvis du tar den rett etter den ordinære foreldrepermisjonen… fikk du oppgitt noen årsak til avslaget? Anonymkode: 0432c...4dc 3
FrkSolsikke Skrevet 14. mai #3 Skrevet 14. mai (endret) Jeg tror ikke arbeidsplassen din kan nekte deg å ta ulønnet permisjon rett etter vanlig permisjon? Endret 14. mai av FrkSolsikke
AnonymBruker Skrevet 14. mai #4 Skrevet 14. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): har 6 mnd igjen av permisjonen min og søkte i dag om et ekstra år ulønnet det fikk jeg ikke, jobber i barnehage så syns det er skikkelig dårlig. Vurderer seriøst si opp. Anonymkode: 1c291...a22 De kan ikke nekte deg Anonymkode: d7a44...281
AnonymBruker Skrevet 14. mai #5 Skrevet 14. mai Ikke si opp, sjekk opp med tillitsvalgt. Du har rett på inntil 12 mnd ulønnet permisjon etter den lønnede permisjonen din. Anonymkode: 2fa6f...788
AnonymBruker Skrevet 15. mai #6 Skrevet 15. mai Bare husk at du kan ikke la ferie etter lønnet permisjon for å ha rett til ulønnet etterpå😊 Anonymkode: 9d91b...e0c
AnonymBruker Skrevet 20. mai #8 Skrevet 20. mai Snakk med tillitsvalgt. De kan ikke nekte deg, det er en rettighet du har. Anonymkode: 0e7ce...618
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå